Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@13:16:50 GMT

تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۵۳۹

مالک شریعتی نیاسر در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون درخواست تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با حضور مسئولان ذی ربط در وزارت نفت مورد بررسی قرار گرفت و بعد از استماع گزارش مسئولان مربوطه با اصرار نمایندگان متقاضی کمیسیون با این درخواست موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درخواست به هیات رئیسه مجلس ارسال خواهد شد و پس از تصویب صحن مجلس نسبت به تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص اقدام خواهد شد.وی در ادامه اظهار کرد: موضوع دیگری که در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اخیر مجلس در خصوص لایحه انتقال تجهیزات شرکت های آب و فاضلاب بود که با حضور نماینده شورای نگهبان و دولت بررسی و در نهایت ایرادات مرتفع شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع سوم که در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، بحث دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت در شرایط کاری سخت بود که گلایه هایی داشتند و وزارت نفت آنطور که باید نمی تواند هزینه های آنان را تامین کند. مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون این موضوع را به طور خاص دنبال کنند. وی در ادامه تاکید کرد: پیشنهاداتی برای رفع این مشکل مطرح شد. آنچه که برای کمیسیون انرژی مهم است، دریافتی کارکنان صنعت نفت نباید با تبعیض باشد. افرادی که زحمت بیشتری می کشند باید زحمتشان جبران شود. اینگونه نباشد که مدیران تهران نشین حقوق بالا دریافت کنند و کارکنان عملیاتی در مناطق سخت با حقوق پایین در امور معیشتی دچار مشکل شوند. کمیسیون انرژی به طور جدی این موضوع را دنبال خواهد کرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است

فرماندار بردسکن گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار می‌خواهیم با این شهرستان قهر نکرده و در تامین سوخت بخش معادن و کشاورزی بردسکن سختگیری نکند.

علی دهقان زاده فرماندار شهرستان بردسکن گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی و قهر طبیعت، از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار می‌خواهیم با این شهرستان قهر نکرده و در تامین سوخت بخش معادن و کشاورزی بردسکن سختگیری نکند.

وی افزود: بیش از ۳۰ واحد معدنی در شهرستان بردسکن فعالیت دارند و این شهرستان دومین شهر معدنی خراسان رضوی است از طرفی بردسکن پایتخت تولید مس در شرق کشور است.

وی به فعالیت‌های گسترده کشاورزی در بردسکن اشاره و اضافه کرد: در آمد کشاورزان شهرستان فقط در تولید محصول پسته ۵۰ هزار میلیارد ریال است و تردد زیادی به واسطه معادن و محصولات کشاورزی در جاده‌های مواصلاتی بردسکن صورت می‌گیرد لذا از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌خواهیم در حوزه کشاورزی و معادن نسبت به توزیع سوخت مود نیاز ماشین آلات در این بخش‌ها مساعدت کند.

فرماندار بردسکن گفت: معادن شهرستان نزدیک به ۶ هزار زمینه اشتغال فراهم کرده اند و اگر بخواهیم در تامین سوخت معادن و یا بخش کشاورزی مشکلات را مرتفع نکنیم زمینه نارضایتی را در این بخش‌ها فراهم خواهیم کرد.

دهقان زاده افزود: بیش از ۶۰ درصد مشکلات را می‌توانیم با هم افزایی و در سایه تعامل و همدلی در مجموعه مدیریتی شهرستان مرتفع کنیم که این مهم در حال پیگیری و اجراست چرا که بردسکن با این ظرفیت می‌تواند در حوزه اقتصاد و تولید حرفی برای گفتن داشته باشد، ولی متاسفانه حق این شهرستان با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه، هنوز در استان ادا نشده است.

دیگر خبرها

  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس