Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@23:39:42 GMT

صعود هلند در یورو با درخشان‌ترین نتیجه تاریخ

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۶۶۴

صعود هلند در یورو با درخشان‌ترین نتیجه تاریخ

در دومین شب از دور پایانی بازی‌های مرحله گروهی یورو 2020، امشب (دوشنبه) از گروه C دو بازی همزمان از ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها، تیم‌های ملی هلند و اتریش پیروز شدند. نتایج این دو بازی به شرح زیر است:

هلند 3 - مقدونیه شمالی صفر
گل‌ها: ممفیس دپای در دقیقه 24، جورجینیو واینالدو در دقایق 51 و 58

 

هلند در حالی با گلزنی ستاره جدید بارسلونا و ستاره جدید پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام، سومین برد متوالی‌اش را کسب کرد و با حداکثر امتیازات (9 امتیاز) راهی مرحله بعد شد که بردن یا باختن در این بازی هیچ سود و ضرری به حالش نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هلندی‌ها به لطف دو پیروزی قبلی‌شان موفق شده بودند که صعودشان به‌عنوان تیم اول گروه را قطعی کنند. با این حال فرانک دی‌بوئر سرمربی هلندی‌ها تیم اصلی‌اش را برابر مقدونیه شمالی به زمین مسابقه فرستاد تا برای حریف هیچ شانسی جهت صعود به مرحله حذفی باقی نماند. هلند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها باید با تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F‌ بازی کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی هلند واینالدوم یورو 2020 انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل این ماه کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل کلن، مجبور شد به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست زمین بازی را ترک کند.

ابتدا گزارش شد که او ادامه فصل را از دست می‌دهد اما برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان در تابستان پیش رو آماده خواهد بود و می‌تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان قرار بگیرد.

با این حال، اکنون احتمال اینکه بازیکن فرانسوی به یورو برسد، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، گفته می‌شود که خود کومان پذیرفته است که نمی‌تواند برای فرانسه در این مسابقات بازی کند.

بنابراین دشان مجبور است برای او جانشینی انتخاب کند و به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته موسی دیابی، وینگر استون ویلا در کنار بردلی بارکولا، وینگر پاری سن ژرمن را برای جایگزینی کومان در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد