Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم پدیده در مورد شکست مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد الجبوری پس از شکست ۲ بر صفر پدیده مقابل استقلال در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: نیمه اول خوب بودیم، نیمه دوم هم خوب بودیم و در مجموع عملکرد مناسبی داشتیم. چند توپ ما هم به تیر دروازه استقلال خورد و به گل تبدیل نشد. همان توپ برگشت و استقلال به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوب بازی کردیم و این پیروزی را به استقلال تبریک می‌گویم، اما فکر می‌کنم حداقل یک امتیاز از این مسابقه حق‌مان بود. 

بازیکن تیم فوتبال پدیده درخصوص صحنه‌ای که اعتقاد داشت داور باید پنالتی اعلام می‌کرد، گفت: صحنه‌ای که در محوطه جریمه استقلال رخ داد مشکوک بود و فکر می‌کنم توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد. 

الجبوری درمورد توپی که حسینی دفع کرد و به گل استقلال ختم شد، عنوان کرد: نمی‌دانم حسینی چگونه آن توپ را سیو کرد و از خودش باید بپرسید چگونه اینکار را کرد. او واکنش خوبی روی آن توپ داشت.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد الجبوری احمد الجبوری پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌های استقلال به قیمت پارسال برگشت

باشگاه استقلال برای حضور بیشتر تماشاگران بلیت های بازی مقابل شمس آذر را به قیمت قبل از سال جدید بازگرداند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت.

سامانه بلیت فروشی این دیدار از دقایقی قبل اغاز شده و هواداران استقلال می توانند می‌توانند با مراجعه به سامانه  https://footballeticket.ir نسبت به تهیه بلیت این دیدار اقدام کنند.

باشگاه استقلال برای حضور بیشتر تماشاگران بلیت‌های این بازی را به قیمت قبل از سال جدید بازگردانده به طوری که جایگاه بانوان 50 هزار تومان، طبقه دوم 50 هزار و پشت دروازه 100 هزار و روبروی جایگاه به قیمت 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • بیانیه تند پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • شکایت پورتو از داوری؛ پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد!
  • بلیت‌های استقلال به قیمت پارسال برگشت