Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:03:40 GMT

لیگ یک / بادران سایه به سایه هوادار

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۷۳۱

لیگ یک / بادران سایه به سایه هوادار

تیم بادران که به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هوادار در رده دوم جدول قرار داشت این هفته هم حریف خود را شکست داد تا دست کم این موقعیت را حفظ کند و هم چنان جز دو مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشد. 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امید رضا روانخواه بازی را بهتر از تیم میزبان شروع کردند و خیلی زود به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زننده ی گل نخست تیم بادران کسی نبود جز حمید کاظمی که موتور گلزنی اش روشن شده است. او در دقیقه ی 20 بازی موفق به باز کردن دروازه ی تیم پارس جنوبی جم شد. این پایان کار نبود. تیم تهرانی یک بار دیگر به گل رسید تا به پیروزی خود در این بازی قطعیت ببخشد و این بار سجاد عباسی برای تیم بادران گلزنی کرد. این گل در دقیقه ی 45 بازی به ثبت رسید. بازیکنی که در هفته های اخیر حضورش در ترکیب تیم بادران پر رنگ تر شده است. در نیمه ی دوم پارس با وجود تلاش فراوان تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد و در نهایت دو بر یک بازنده شد. پارسی ها در بازی رفت هم در تهران و در برابر تیم بادران شکست خورده بودند. 

 

بادران با کسب این پیروزی ارزشمند 53 امتیازی شد. یعنی هم امتیاز با هوادار اما هم چنان تیم دوم جدول بشمار می رود. بادران با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد 37 رساند و بار دیگر تهاجمی ترین تیم لیگ یک لقب گرفت. لقبی که در دوره مربیگری محسن عاشوری هم برای این تیم خوب تهرانی تکرار شده بود. البته در این عنوان تیم هوادار هم با بادران سهیم است. شاگردان غلامرضا عنایتی هم تا به این جای کار 37 بار گلزنی کرده اند. 

 

پارس جنوبی پیش از این بازی امیدهایش را برای صعود به لیگ برتر از دست داده بود؛ این موضوع موجب شده بود تا شاگردان محمد نصرتی را در این بازی خیلی با انگیزه نبینیم. هر چند این برد نشان از آمادگی بالای تیم بادران برای صعود به لیگ برتر داشت. به هر صورت پارس جنوبی که هفته های پیش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود همانند خیبر خرم آباد باید در فصل آینده برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کند. گام نخست هم در این بین حل مشکلات مالی تیم و پرداخت به موقع دستمزدها است. موضوعی که یک بار در زمان مهدی تارتار موجب شد که پارس جنوبی قهرمان دسته اول شود و به لیگ برتر صعود کند.

بادران تهران دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بادران تهران دسته یک صعود به لیگ برتر تیم بادران پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.
دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

کد خبر 6063222

دیگر خبرها

  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!