Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی اتریش با پیروزی برابر اوکراین به مرحله بعدی یورو صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه C یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اوکراین و اتریش در ورزشگاه ملی بخارست به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر اتریش به پایان رسید.

گروه C- هفته سوم

دیدار تیم‌های اوکراین و اتریش

ورزشگاه: ملی بخارست (بخارست، رومانی)

گل‌: کریستوف باومگارتنر (دقیقه ۲۱) برای اتریش

اوکراین: گئورگی بوشچان، سرهی سیدورچوک، آن دری یارمولنکو، روسلان مالینوفسکی (۴۶- سیگانکوف)، رومن یارمچوک، میکولا شاپارنکو (۶۸- مارلوس)، ایلیا زابارنی، ویتالی میکولنکو (۸۵- بسدین)، الکساندر زینچنکو، الکساندر کاراوائف و میکولا ماتوینکو

سرمربی: آن دری شوچنکو

اتریش: دنیل باخمن، الکساندر دراگوویچ، مارتین هینترگر، مارکو آرناتوویچ (۹۰- کالاجزیچ)، دیوید آلابا، مارسل شابیتزر، فلورین گریلیتش، کریستوف باومگارتنر (۳۳- آلساندرو شوف)، اشتفان لاینر، ژاور شلاگرو و کونراد لایمر (۷۲- ایلسانکر)

سرمربی: فرانکو فودا

داور: جونیت چاکر (ترکیه)

شرح بازی:

دیدار حساس گروه C بین دو تیم ۳ امتیازی اتریش و اوکراین در حالی برگزار می‌شد که تساوی حکم به صعود اوکراین به عنوان تیم دوم می‌داد اما اتریش برای قرار گرفتن در رتبه دوم نیاز به کسب هر ۳ امتیاز بازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ضعف اوکراین در دفاع خیلی زود به این تیم ضربه زد و اتریش در دقیقه ۲۱ روی یک ضربه کرنر به راحتی دروازه‌اش باز شد. در ادامه چه در نیمه نخست چه در نیمه دوم اوکراین نتوانست دفاع اتریش را باز کند تا بازی با همان یک گل به سود اتریش به پایان برسد.

بدین ترتیب اتریش با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد اما اوکراین با قرار گرفتن در رتبه سوم و ۳ امتیاز شانس کمی برای صعود به عنوان تیم سوم دارد. برای مشخص شدن تکلیف صعود اوکراین باید منتظر نتایج دیگر گروه‌ها ماند زیرا ۴ تیم سوم برتر از گروه‌های ۶ گانه صعود می‌کنند.

شرح گل‌:

۱-۰ (دقیقه ۲۱- اتریش) - کرنر ارسالی آلابا در مرکز محوطه جریمه با ضربه نوک پای باومگارتنر تبدیل به گل شد.

کد خبر 502333

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتريش اوکراین یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن

بایرلورکوزن در لیگ اروپا هم تن به شکست نداد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، چهار بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های لیورپول و میلان حذف شدند و تیم‌های رم، آتالانتا و بایرلورکوزن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در برگاموی ایتالیا، تیم فوتبال آتالانتا با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان انگلیسی‌اش لیورپول تن به شکست داد هرچند به لطف پیروزی 3 بر صفر بازی رفت، در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. تنها گل بازی برگشت را محمد صلاح در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم اما تیم فوتبال رم صعود قاطعانه‌تری را تجربه کرد و همچون بازی رفت حریف خود میلان را مغلوب کرد تا با فتح این دوئل تمام ایتالیایی، در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیرد. رم با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 31 با اخراج مستقیم مهمت زکی چلیک، به لطف دو گلی که قبل از این اتفاق در دقایق 12 توسط جان لوکا مانچینی و 22 به وسیله پائولو دیبالا زده بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی راه یافت. تنها گل میلان را هم در این بازی متئو گابیا در دقیقه 85 به ثمر رساند. سردار آزمون در این بازی فرصت حضور در ترکیب رم را پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

در لندن، نبرد وستهام با بایرلورکوزن قهرمان جدید بوندس‌لیگا با تساوی یک - یک خاتمه یافت. وستهام با گل زودهنگام مایکل آنتونیو در دقیقه 13 به جبران شکست بازی رفت امیدوار شده بود، اما ژرمی فریمپونگ در دقیقه 89 با زدن گل تساوی برای لورکوزن، امیدهای تیم میزبان را بر باد داد. با این نتیجه، لورکوزن با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کرد.

در آخرین بازی نبرد تیم‌‌های مارسی و بنفیکا در ورزشگاه ولودروم مارسی با برتری یک بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت و به این ترتیب با توجه به برتری 2 بر یک بنفیکا در بازی رفت و مساوی شدن تعداد گل‌های دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

دیگر خبرها

  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند