Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم شرایط خوبی ندارد امام امیدوار است با حمایت هواداران این تیم به اوج برگردد.

به گزارش ایسنا، مهدی قایدی، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی دو بر صفر این تیم برابر پدیده اظهار کرد: خداراشکر توانستیم با یک بازی خوب در شرایط سختی که در این مدت داشته‌ایم، پیروز شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مدت سختی زیادی کشیده‌ایم و این امکانات برای تیم استقلال زشت است. حرف زیاد زده‌ایم اما هیچ کدام انجام نشده است. ما فقط برای هواداران و استقلال بازی می‌کنیم امیدوارم باز هم هواداران صدای ما را بشنوند و استقلال به روزهای اوج برگردد.

او درباره سفرش به دوبی بعد از بازی‌های تیم ملی در بحرین گفت: من با آقای مجیدی هماهنگ کرده بودم. من استراحت نداشتم و آقای مجیدی به من گفت که بعد از بازی‌های تیم ملی می‌توانی چهار روز استراحت کنی. من نمی‌دانستم مادرم قرار است به استقبال من بیاید و این اتفاق افتاد.

او درباره احتمال رفتنش از استقلال اظهار کرد: من با باشگاه قرارداد دارم و هر اتفاقی بیفتد باشگاه برای من تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی قائدی تيم فوتبال استقلال تهران ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد

آفتاب‌‌نیوز :

ضیا عربشاهی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس ، در ارتباط با شرایط پرسپولیس در هفته‌های اخیر اظهار داشت: باعث خوشحالی است که می‌بینیم پرسپولیس در نیم فصل دوم تبدیل شده به همان تیمی که هوادار و پیشکسوتش انتظار دارند. قطعاً پرسپولیس با ارائه چنین فوتبالی است که می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند در غیر این صورت اگر ما می‌خواستیم همان پرسپولیس نیم فصل اول را در دور برگشت داشته باشیم قطعاً اتفاق خاصی برای تیم ما نمی‌افتاد.

وی درباره تغییرات ایجاد شده در کادر فنی و اثر آن در تیم توضیح داد: همانطور که در آن زمان گفتم پرسپولیس به یک پوست اندازی در تفکرات فنی نیاز داشت. یحیی گل محمدی مربی خوبی بود و در طول سال‌های اخیر هر آنچه داشت را در اختیار تیم قرار داد، اما مشخص بود که دیگر به لحاظ فنی حرف تازه‌ای ندارد که به بچه‌ها بزند و یا شاید به هر حال خودش هم خسته بود که این عوامل هر دو در کنار هم موجب شده بود پرسپولیس آن شادابی و فوتبال همیشگی‌اش را ارائه ندهد. اما این مربی جوان خیلی با انگیزه است و انرژی زیادی برای تیم صرف می‌کند که کاملاً تاثیر آن را در بازی‌های پرسپولیس می‌بینیم.

بازیکن قدیمی سرخپوشان تهرانی اضافه کرد: علاوه بر تاثیر خوب کادر فنی تازه وارد در تیم پرسپولیس باید گفت بازگشت عیسی آل‌کثیر و اضافه شدن بازیکن ازبکستانی و مدافع قطری هم تا حد زیادی توان تیم پرسپولیس را در سه فاز گلزنی، بازی‌سازی و دفاعی تقویت کرد. بازیکن قطری علاوه بر اینکه در دفاع شرکت می‌کند با قامت خوبی که دارد بار‌ها در حملات هم به پرسپولیس کمک کرده که این به خودی خود فشار رو روی حریفان بیشتر می‌کند.

عربشاهی که خودش از جمله بازیکنان دریبل زن و پا به توپ پرسپولیس در سال‌های گذشته به شمار می‌رود با اشاره به عملکرد بازیکن ازبکستانی این تیم تاکید کرد: یکی دیگر از عوامل مهم در این باره، حضور یک بازیکن در تیم پرسپولیس با سبک و سیاق همیشگی فوتبال این تیم است. ما در همه سال‌های گذشته همواره در خط هافبک هجومی لااقل یک بازیکن داشتیم که پابه توپ بود و می‌توانست با عبور از یکی دو بازیکن جلوی خودش موقعیتی خلق کند که خط دفاع و دروازه‌بان حریف را تحت تاثیر قرار بدهد که اورونوف دقیقاً همان شرایط و خصوصیات فوتبالی را دارد.

عربشاهی ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس از شرایط خیلی خوبی برای کسب نتایج پیش رو برخوردار است و فکر می‌کنم حتی بازی سپاهان که گفته می‌شود سخت‌ترین بازی پرسپولیس در دیدار‌های باقی مانده تا پایان فصل است هم برای این تیم دردسر خاصی ندارد. این هفته هم در دیدار با نفت آبادان فقط باید در دفاع مراقب بازیکنان دریبل زن آن‌ها باشیم. امیدوارم دروازه‌بان جوان تیم مان بتواند مثل سه بازی قبلی که دروازه اش را بسته نگه داشت این بار هم عملکرد خوبی داشته باشد. قطعا چنین تیم خوبی فقط با قهرمانی آرام می‌شود وگرنه چیزی غیر از آن بچه‌ها را راضی نمی‌کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد