Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@21:56:54 GMT

صعود اتریش و هلند به دور حذفی یورو 2020

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۸۴۶

صعود اتریش و هلند به دور حذفی یورو 2020

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دومین شب از دور پایانی بازی‌های مرحله گروهی یورو 2020، امشب (دوشنبه) از گروه C دو بازی همزمان از ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها، تیم‌های ملی هلند و اتریش پیروز شدند. نتایج این دو بازی به شرح زیر است:

هلند 3 - مقدونیه شمالی صفر
گل‌ها: ممفیس دپای در دقیقه 24، جورجینیو واینالدو در دقایق 51 و 58

اوکراین صفر - اتریش یک
گل: بائوم‌گارتنر در دقیقه 21

هلند در حالی با گلزنی ستاره جدید بارسلونا و ستاره جدید پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام، سومین برد متوالی‌اش را کسب کرد و با حداکثر امتیازات (9 امتیاز) راهی مرحله بعد شد که بردن یا باختن در این بازی هیچ سود و ضرری به حالش نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلندی‌ها به لطف دو پیروزی قبلی‌شان موفق شده بودند که صعودشان به‌عنوان تیم اول گروه را قطعی کنند. با این حال فرانک دی‌بوئر سرمربی هلندی‌ها تیم اصلی‌اش را برابر مقدونیه شمالی به زمین مسابقه فرستاد تا برای حریف هیچ شانسی جهت صعود به مرحله حذفی باقی نماند. هلند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها باید با تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F‌ بازی کند.

برخلاف بازی هلند و مقدونیه، مصاف تیم‌های ملی اوکراین و اتریش در ورزشگاه ملی بخارست کشور رومانی، بسیار حساس‌ بود، چرا که هر دو تیم با شرایط کاملاً مساوی به میدان رفتند و تیم برنده مستقیماً به مرحله بعدی راه پیدا می‌کرد. این اتفاق به لطف گلی بائوم گارتنر که از روی ارسال دیوید آلابا مدافع جدید رئال مادرید زد، برای اتریشی‌ها رخ داد و آنها با کسب پیروزی و شش امتیاز تیم دوم گروه شدند. اتریش در مرحله بعدی رقابت‌ها باید به مصاف ایتالیا، تیم اول گروه A‌ برود، دیداری که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد. اوکراین باخت، اما با وجود این شکست هنوز شانس صعود دارد و باید منتظر پایان یافتن مرحله گروهی بماند تا ببیند که آیا خواهد توانست به‌عنوان یکی از چهار تیم سوم برتر به مرحله حذفی راه پیدا کند یا نه.

258 41

کد خبر 1527901

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ

در شبی که باواریایی‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند، سنگربان‌شان هم موفق به ثبت رکوردی تحسین‌برانگیز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ برابر آرسنال در آلیانتس آره‌نا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک رکورد جدید برای مانوئل نویر درازه‌بان تیم میزبان همراه بود.

کاپیتان کهنه‌کار باواریایی‌ها با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این بازی ضمن کمک به نماینده آلمان برای صعود به مرحله بعدی، رکورد بیشترین کلین‌شیت یا همان بازی بدون گل خورده در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را جابه‌جا کرد.

این پنجاه‌و‌هشتمین باری بود که نویر در لیگ قهرمانان اروپا، اجازه عبور توپ از خط دروازه‌اش را نمی‌داد و به این ترتیب رکورد قبلی که در اختیار ایکر کاسیاس، سنگربان پیشین تیم‌های پورتو و رئال مادرید بود را شکست.

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

 

وی پس از بازی گفت: امشب یکی از خاص‌ترین شب‌هایی بود که ما در فوتبال آره‌نا مونیخ (آلیانتس آره‌نا) تجربه کردیم. جو ورزشگاه، هواداران، حمایت آنها و همه چیز فوق‌العاده بود اما از همه مهمتر نظمی بود عملکرد ما داشت و به نظرم دلیل پیروزی‌مان هم همین بود. خوشحالیم که به دور بعدی راه پیدا کردیم. فکر می‌کنم نکته کلیدی درباره نقش من در این تیم پیدا کردن تعادل و توازن مناسب و دست نزدن به ریسک‌های فراوان است. بعد از آن باید به بازیسازی از دفاع با دادن پاس‌های مناسب کمک کنم تا موقعیت‌هایی خطرناک روی دروازه حریف ایجاد شود. به عقیده من، ایجاد تعادل بین خطوط تیم‌ دلیل اصلی پیروزی‌مان در این بازی بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال