Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:33:13 GMT

قایدی: باشگاه برای آینده تصمیم می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۹۹۱

قایدی: باشگاه برای آینده تصمیم می‌گیرد

به گزارش ایرنا؛ «مهدی قایدی» دوشنبه شب پس از برتری دو بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد، اظهار داشت: شرایط سختی در این مدت داشتیم و خوشحالم توانستیم با این پیروزی موجب شادی هواداران شویم.

وی افزود: همه بازیکنان در خصوص مشکلات صحبت کرده‌اند و برای تیم اول پایتخت بسیار زشت است که اینگونه مشکلات داشته باشد. وضعیت رختکن و زمین تمرین استقلال را ببینید تا همه چیز را متوجه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره تیم استقلال تصریح کرد: بارها در مورد مشکلات  حرف زدیم اما چیزی تغییر نکرد. فقط برای هواداران و تیم استقلال بازی می کنیم. امیدوارم که آنها باز هم صدای ما را بشنوند چرا که تنها صحبت ما با هوادارانمان است.

قایدی در مورد اینکه به همراه کاروان تیم ملی به ایران برنگشته بود، گفت: با فرهاد مجیدی هماهنگ کرده بودم. بعد از آخرین بازی استقلال به اردوی تیم ملی رفتم و استراحتی نداشتم. زمانیکه در تهران بودیم و قبل از اینکه به اردوی تیم ملی بروم، مجیدی  اجازه داد بعد از دیدارهای ملی به مدت چهار روز مرخصی داشته باشم.

وی درباره پیشنهاداتی که از باشگاه‌های خارجی دارد و احتمال جدایی از استقلال، گفت: قبلا نیز درباره این موضوع صحبت کرده بودم و با باشگاه استقلال قرارداد دارم. هر اتفاقی که رخ دهد، باشگاه برای من تصمیم می گیرد.

برچسب‌ها مهدی قائدی استقلال فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی استقلال فرهاد مجیدی مهدی قائدی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم

یولیان ناگلزمان به صحبت‌های مکس ابرل واکنش نشان داده است

طرفداری | در حالی که یولیان ناگلزمان گزینه اول و اصلی بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه بود اما در نهایت تصمیم گرفت تا پایان جام جهانی 2026، قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کند.

پس از این تصمیم، مکس ابرل عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ اعلام کرد یولیان ناگلزمان هنوز به خاطر نحوه جدایی‌اش از این باشگاه، بسیار ناراحت است و یکی از دلایل رد پیشنهادشان توسط او نیز همین مورد بوده است. به نقل از اسکای، حال ناگلزمان به این صحبت‌های ابرل پاسخ داده و آن را نادرست دانسته است. او گفت:

نه؛ وقتی یک مربی حرفه‌ای شدم، برایم واضح بود که زمانی اخراج خواهم شد. شما باید با این کنار بیایید. البته طبیعی است که افراد ترجیح‌شان چیز دیگری است اما این برای من یک زخم عمیق در بر نداشت. تصمیم به سود فدراسیون فوتبال آلمان بود و رودی فولر حامی مهمی برای من است. او برای من جنگید و مدام با من تماس می‌گرفت. او برای کل کادر فنی مانند یک پدر است.

بیش‌تر بخوانید: مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند

ناگلزمان در ادامه افزود: 

من فقط از بایرن مونیخ و DFB پیشنهاد نداشتیم و چندین باشگاه دیگر هم علاقه‌منتد بود. با این حال همیشه حس خوبی نسبت به تیم ملی داشتم و همیشه یکی از مقاصد مورد علاقه مند بود. با این حال وظیفه من این است تکلیف چیزهای دیگری را مشخص کنیم، انکه چه چیزی برای من، برای خانواده و برای دو سال آینده مناسب است. البته در یک باشگاه درآمد بیش‌تری دارد اما این انگیزه‌ای برای من نیست و اگر بود، به احتمال زیاد زودتر از این‌ها به یک باشگاه رفته بودم. 

ناگلزمان درباره اینکه ممکن است روزی به بایرن بازگردد، گفت: 

شما در فوتبال نمی‌توانید هیچ چیزی را رد کنید.

پس از رد پیشنهاد بایرن توسط ناگلزمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به گزینه اصلی باواریایی‌ها شده و انتظار می‌رود سرمربی بعدی این باشگاه باشد.  

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده