Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، به نوعی در رابطه با جدایی سرخیو راموس از این تیم حق را به باشگاه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اخیراً و بعد از عدم توافق سرخیو راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد این باشگاه خبر از جدایی کاپیتان خود بعد از 16 سال داد. در این بین سوالات زیادی در مورد اینکه آیا لوس بلانکوس تصمیم درستی در مورد سرخیو راموس اتخاذ کرده یا خیر مطرح شده و حالا فابیو کاپلو نیز به اظهار نظر درباره آن پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق رئال مادرید در این باره گفت: "سن برای همه مسئله مهمی است و من نمی‌دانم آیا او می‌خواست به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود یا خیر. در مورد بازیکنی صحبت می‌کنم که برای من بسیار مهم بوده است و من کمک زیادی به او کرده ام. در واقع وقتی برای بار دوم به رئال مادرید رفتم او تازه به این تیم آمده بود.

راموس در موفقیت‌های رئال مادرید نقش اساسی داشته و هیچ کس منکر آن نیست اما شاید در 35 سالگی زمان مطالبات زیاد نیست."

با تمدید قرارداد لوکا مودریچ فصل آینده نیز شاهد مثلث او در کنار تونی کروس و کاسمیرو خواهیم بود. کاپلو در این باره گفت: "امروز مادرید جذاب ترین خط هافبک اروپا را در اختیار دارد. آنها موتور محرک تیم هستند. مطمئناً این سه نفر نمی توانند همه بازی ها را به طور کامل انجام دهند، آنها به استراحت نیاز خواهند داشت اما من فکر می کنم مادرید تیم خوبی دارد."

جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید: "زیدان در مادرید کارهای خارق العاده ای انجام داده است. او همه جام ها را برده است. او باعث شده تیم خیلی خوب بازی کند. اما واضح است که وقتی اعتماد افرادی که با آنها کار می کنید را نمی بینید طبیعتا دوست ندارید ادامه دهید. من هم همین کار را در میلان انجام دادم و با وجود کسب نتایج خوب احساس جالبی نداشتم و آن جا را ترک کردم."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرخیو راموس فوتبال فابیو کاپلو رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، به مسئله حجاب در توییتی واکنش نشان داد.

میرسلیم در این توییت نوشت: کسانی که موضوع عفاف و ⁧حجاب ⁩ را تقلیل به "دو تار مو" می‌دهند، می‌خواهند جامعه را از عواقب خسارت‌بار اجتماعی و فرهنگی آن بویژه فروپاشی کانون ⁧ خانواده ⁩ و تضعیف کیفی و کمی نسل ایرانی، به غفلت بکشانند: آنها، با سردادن انحرافی شعار ⁧آزادی ⁩، خواهان از بین رفتن دوام و استقلال کشورند.

دیگر خبرها

  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • سیوها و واکنش‌های برتر آندری لونین در درون دروازه‌ رئال مادرید / فیلم
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو