Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:38:36 GMT

یک نیمه برای درخشش این ستاره کافی بود (آمار)

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۰۴۵

یک نیمه برای درخشش این ستاره کافی بود (آمار)

مهاجم تیم فوتبال استقلال در فرصت یک نیمه‌ای حضورش در ترکیب توانست نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشد بیشترین نقش را در پیروزی امشب ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه" حضور در اردوی تیم ملی و پس از آن استراحت سه روزه‌ای که فرهاد مجیدی به مهدی قایدی داد تا او به دبی سفر کند باعث شد تا قایدی در فاصله یک روز مانده به مسابقه پدیده به اردوی استقلال اضافه شود و این مسئله کادرفنی استقلال را بر این داشت تا از قایدی در مقابل پدیده استفاده نکنند و به مانند بازی‌های دوستانه در تعطیلات ملی زوج مطهری-رمضانی را در ترکیب اولیه به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زوج که در نیمه اول نتوانستند چندان پر جنب و جوش در زمین حاضر شوند، اما تعویض بین نیمه فرهاد مجیدی و تغییر سیستم و آوردن قایدی به جای مهدی‌پور باعث شد تا در نیمه دوم استقلال ترکیبی تهاجمی داشته باشد و با سه مهاجم به دنبال گلزنی باشد؛ حضور مهدی قایدی خود برای رسیدن به گل در بازی کافی بود.

 

چرا که او با حرکتی دیدنی توانست پایه‌گذار گل اول تیمش باشد و با پاس گل او، اولین گل بازی توسط آرمان رمضانی به ثبت رسید و در لحظات پایانی بازی و روی یک ضدحمله سرعتی در موقعیت دو به تک، تیر خلاص را به پیکره پدیده زد و خیال کادرفنی و هواداران استقلال را با گلزنی خود از پیروزی مقابل پدیده آسوده کرد.

 

قایدی به جز گلزنی و گلسازی‌اش، دو شوت دیگر به سوی دروازه پدیده در یک نیمه حضورش در زمین داشت و هم‌چنین دو پاس کلیدی ارسال کرد تا با شایستگی تمام و تنها در فرصت 45 دقیقه‌ای حضور در ترکیب استقلال، بتواند با کسب نمره 8.5 از سایت آماری یازده عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کند.

 

مهدی قایدی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی