Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی توییتری نوشت: «بسیاری از هموطنان عزیزمان در سراسر دنیا با وجود توهین‌های بی‌شرمانه، رفتار‌های غیرانسانی و حتی تهاجم فیزیکی برخی افراد وطن‌فروش، در انتخابات شرکت کردند.

به شجاعت، غیرت و حمیت شما برای دفاع از ایران سرافراز و سر خم نکردن شما در برابر تهدید‌ها و دشمنی‌ها، افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف انتخابات 1400 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم

به نقل از شهرداری قم،نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور با حضور شهرداران ۲۰ کلانشهر و شهر مهم کشور در مشهد مقدس برگزار شد. 

در این نشست از سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم به بهانه بیش از دو دهه خدمت ارزشمند در کسوت شهردار کلانشهر‌های کشور و همچنین حضور موثر و تحسین برانگیز در سیاست گذاری، ریل گذاری و مدیریت امور مرتبط با مجمع کلانشهر‌های ایران تقدیر شد. 

این لوح تقدیر از طرف ۲۰ نفر از شهرداران کلانشهر‌ها و شهر‌های مهم کشور در جلسه نشست ادوار به دکتر سقائیان نژاد تقدیم شد. 

سید مرتضی سقائیان نژاد که بیش از ۱۲ سال شهردار اصفهان بود و سال ۱۳۹۴، شهردار قم است، امروز پیشکسوت‌ترین شهردار کشور محسوب میشود که بیش از دو دهه در پیگیری امور کلانشهر‌ها در مجامع ملی و عمومی فعال و موثر بوده است.

همچنین در این نشست شهرداران کلانشهر‌های تهران و مشهد، هدایایی به شهردار قم اهدا و از زحمات وی تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۲۱ حافظ قران هرمزگانی
  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف