Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@12:57:44 GMT

رییس جامعه المصطفی به رییس جمهوری منتخب تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۴۷۹

رییس جامعه المصطفی به رییس جمهوری منتخب تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعةالمصطفی در پی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور، پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

رئیس جمهور محترم و منتخب ملت ایران

حضرت آیت اللّه رئیسی (زیدتوفیقه)

سلام علیکم

اعتماد قاطبه ملت مقاوم و پایدار ایران اسلامی به جنابعالی به عنوان فرزند شایسته و خدوم و پاکدست و فسادستیز مردم و پیروزی آنان بر همه ترفندها و شگردهای تبلیغاتی و رسانه‌ای نظام سلطه و ایادی آن برای ناامید ساختن ملت، بی شک از عنایات خاصه حضرت حق به انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه آن و مردمان مؤمن و آزاده این سرزمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن عرض تبریک این اعتماد و انتخاب به حضرتعالی و اعلام همراهی و پشتیبانی دانشگاه بین المللی المصطفی با دولت جدید، به ویژه در عرصه گسترده بین الملل، دوام توفیق و تأیید شما را از خدای بزرگ مسألت دارم.

علی عباسی

کد خبر 5241409

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عباسی سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 تازه های نشر موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات معرفی کتاب انتشارات سمت امام رضا ع شهید چمران معرفی نشریات تمدید فراخوان سید عباس صالحی دفاع مقدس جنگ تحمیلی کودکان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان در انتظار سفر رئیس جمهور ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان گفت: مردم پاکستان برای قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به علت پاسخ دندان شکن این کشور به تهاجم و جنایات رژیم صهیونسیتی، مشتاقانه منتظر استقبال از «دکتر ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران هستند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر» روحانی برجسته اهل سنت و رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان در مصاحبه‌ای در خصوص سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد گفت: این سفر درحالی انجام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران با پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل تمام مسلمانان دنیا بویژه مردم پاکستان را شاد کرده است.
رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان که متشکل از ۳۰ حزب سیاسی و مذهبی این کشور است، افزود: تمام مردم پاکستان بی صبرانه منتظر استقبال از رئیس جمهور ایران هستند چراکه ایشان درحال حاضر به عنوان نماینده قهرمان امت اسلامی به پاکستان سفر می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این روحانی اهل سنت پاکستان تاکید کرد: درحالیکه رژیم صهیونسیتی فکر می‌کرد به دلیل داشتن حمایت‌های غرب هیچ یک از کشور‌های مسلمان دربرابر جنایات آنها نمی‌ایستد، حمله دندان شکن جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل دل مردم مظلوم غزه را شاد و روحیه مقاومت در آنها را تقویت کرد.
وی از دولت پاکستان خواست در صورت امکان با در نظر گرفتن تدابیر امنیتی اندیشیده شده شرایط برای استقبال مردمی از «دکتر ابراهیم رئیسی» و قدردانی مسلمانان پاکستانی از جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیس جمهور
  • پاکستان در انتظار سفر رئیس جمهور ایران
  • تصویر جهانی دولت جمهوری اسلامی ایران ؛ کشوری عزتمند است
  • از مهمان نوازی و استقبال گرم شما از رئیس جمهور متشکریم
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد