Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی، تیم ملی اتریش مقابل تیم ملی اوکراین به برتری یک بر صفر رسید و توانست با کسب مقام دوم به مرحله بعدی صعود کند. اتریش در مرحله بعدی باید با تیم ملی ایتالیا روبه رو شود.

فرانکو فودا، سرمربی اتریش پس از این برد اظهار داشت: خیلی حالم خوب است. به نظرم امروز پسرانم نمایشی خارق العاده از خودشان ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما توانستیم به جمع ۱۶ تیم پایانی صعود کنیم. ما می خواستیم تاریخ سازی کنیم. 

تیم ملی اتریش پس از ۳۹ سال توانست به مرحله بعدی یک رقابت مهم ملی راه یابد. پیش از این اتریش در جام جهانی ۱۹۸۲ به مرحله حذفی رسیده بود.

سرمربی اتریش در خصوص رویارویی با ایتالیا گفت: در این تورنومنت، هیچ حریف ساده ای وجود ندارد. ایتالیا خیلی وقت است نباخته ولی به نظرم یک روزی این آمارشان به پایان می رسد. به نظرم آماده سازی برای تقابل با ایتالیا بسیار مهم خواهد بود و ما باید کاملاً متمرکز در این بازی ظاهر شویم. ما هر چه داریم در میدان می گذاریم تا در لندن به پیروزی برسیم. قطعاً سخت خواهد بود ولی تیم ما مشتاق و آماده است.

فودا ادامه داد: بازیکنان اتریش از لحظه اول نشان دادند که برای برد به میدان آمدند. من به این تیم افتخار می کنم. ما برای دل هواداران بازی کردیم. آنها مسافت زیادی را طی کردند و به بخارست آمدند تا بازی را از نزدیک ببینند. می خواستیم به آنها جایزه بدهیم و این طور از آنها قدردانی کنیم. طرفداران لحظات بسیار خوشایندی ایجاد کردند و شما جشن و پایکوبی شان را دیدید. این لحظات در فوتبال بسیار ارزشمند است. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جانلوکا مانچینی به میلان روی ریباند ضربه دیدنی لورنتزو پلگرینی (رم 1-0 میلان)

روی ریباند ضربه دیدنی لورنتزو پلگرینی، جانلوکا مانچینی گل اول رم مقابل میلان را به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • گل جانلوکا مانچینی به میلان روی ریباند ضربه دیدنی لورنتزو پلگرینی (رم 1-0 میلان)
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت