Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:43:13 GMT

ادامه قدرت‌نمایی بلژیک در یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۵۱۷

ادامه قدرت‌نمایی بلژیک در یورو ۲۰۲۰

به گزارش ایرنا؛ این دیدار دوشنبه شب از گروه B یورو ۲۰۲۰ در شهر سنت‌پترزبورگ روسیه و با قضاوت «فیلکس بریش» آلمانی برگزار شد و با برتری دو بر صفر تیم مدعی بلژیک به اتمام  رسید.

بلژیک ۲ دیدار قبلی خود را با  برتری به اتمام رسانده و صعودش را قطعی کرده بود به همین دلیل «مارتینز» به چند بازیکن اصلی خود استراحت داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر، فنلاند که سه امتیاز اندوخته داشت برای کسب مجوز صعود، نیاز مبرمی به کسب امتیاز در این دیدار دشوار داشت.

در نیمه نخست روند بازی در اختیار بلژیک بود و این تیم مدعی حملات مختلفی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما موفق به گلزنی نشد. از سوی دیگر تیم فلاند به طور کامل روش تدافعی را در دستور کار داشت.

نیمه دوم هم با حملات  همه جانبه بلژیک ادامه یافت و فنلاند چاره‌ای به غیر از دفاع کردن نداشت.

در دقیقه ۶۴ «روملو لوکاکو» با گریز از مدافعان فنلاند موفق به گلزنی شد اما این گل با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی آفساید و مردود اعلام شد.

۱۰ دقیقه پس از آن کرنر ارسالی بلژیک با ضربه سر «توماس فرمالن» همراه شد و توپ به دیرک برخورد کرد اما در ادامه توپ به دست دروازه‌بان فنلاند برخورد کرد و با اشتباه او تبدیل به گل شد.

در دقیقه ۸۱ لوکاکو بالاخره گلزنی کرد و با استفاده از قدرت بدنی بالای خود و چرخشی زیبا، توپ را به تور دروازه حریف دوخت تا بلژیک به گل دوم برسد.

بلژیک با این پیروزی ۹ امتیازی شد تا مقتدرانه راهی دور بعدی شود  و فنلاند هم در امتیاز سه باقی ماند و از دور مسابقات کنار رفت.

ترکیب بلژیک

کورتوآ، توماس ورمالن، دنایر، بویوتا، ناصر چادلی، اکسل ویتسل، کوین دی‌بروینه، تروسارد، جرمی دوکو، رملو لوکاکو و ادن هازارد

ترکیب فنلاند

لوکاس هرادکی، یونا تویو، آراجوری، شاگنسی، یوکا رایتالا، جری اورنن، روبین لود، تیم اسپارف، گلن کامارا، پویان پائولو و تیمو پوکی

برچسب‌ها فنلاند بلژیک یورو ۲۰۲۰ کوین دی بروینه پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فنلاند بلژیک یورو ۲۰۲۰ فنلاند بلژیک یورو ۲۰۲۰ کوین دی بروینه یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898603

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تصاویر گلزنی سردار ۷ دقیقه پس از ورود به زمین مقابل بولونیا + فیلم
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها