Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی یورو 2020، از ساعت 23 و 30 دقیقه 2 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم ملی دانمارک توانست در خاک روسیه این تیم را تحقیر کند و با برد 4 بر یک به مرحله بعدی راه یابد. 

در دیگر بازی این گروه بلژیک که پیش از این صعودش قطعی شده بود با درخشش دی بروینه و لوکاکو به برتری 2  بر صفر مقابل فنلاند رسید تا با 9 امتیاز و صدرنشینی راهی مرحله حذفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*دانمارک - روسیه

گل ها: دامسگارد 38 - پولسن 59 - کریستینسن 79 - مائهل 82 برای دانمارک و آرتم دزوبا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 70 برای روسیه

در این بازی دانمارک که با روحیه بهبودی اریکسن حال و روز بهتری پیدا کرده بود، از ابتدا حملات خود را آغاز کرد و توانست در همان نیمه اول با شوت دیدنی دامسگارد به گل دست یابد. این بازی در نیمه دوم نیز با حملات دانمارک ادامه یافت تا پولسن برای بار دوم دروازه روسیه را باز کند.

آرتم دزوبا از روی نقطه پنالتی یک گل را برای روسیه جبران کرد و در این لحظه بود که همه فکر کردند شاگردان چرچسوف می خواهند یک بازگشت خوب را ثبت کنند تا اینکه کریستینسن به رویای آنها خاتمه داد و دانمارک را به گل سوم رساند. 3 دقیقه بعد در یک ضدحمله دیدنی دانمارک با گلزنی مائهل توانست گل چهارم را به ثبت رساند و یک صعود دراماتیک را به نمایش گذارد.

تیم ملی دانمارک که در بازی اول مقابل فنلاند با ایست قلبی اریکسن روحیه خود را باخته بود، پس از بهودی کاپیتان خود رفته رفته بهتر شد و در نهایت توانست با یک کامبک زیبا در بازی آخر به مرحله بعدی صعود کند. 

*بلژیک - فنلاند

گل ها: هرادکی (گل به خودی ) دقیقه 74 و لوکاکو 81 برای بلژیک

در این بازی بلژیک پیش از آغاز صعودش را قطعی کرده بود ولی با این حال با بازیکنان اصلی خود به مسابقه آمد. نیمه اول بدون گل دنبال شد ولی در نیمه دوم لوکاکو با پاس دی بروینه به گل رسید ولی این گل توسط ویدیوچک مردود اعلام شد. 

پس از آن دوباره بلژیک حملات خود را از سر گرفت و توانست با یک گل به خودی و گلزنی لوکاکو به برتری 2 برصفر دست یابد و با 9 امتیاز راهی مرحله بعدی شود. 

در جدول این گروه بلژیک با 9امتیاز صدرنشین شد و تیم ملی دانمارک توانست با 3 امتیاز راهی مرحله بعدی شود. تیم ملی فنلاند نیز با کسب 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و روسیه با 3 امتیاز در جایگاه پایانی جای گرفت. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی بلژیک تیم ملی دانمارک مرحله بعدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز با برگزاری دیدارهایی در گروه‌های مختلف برگزار شد و تیم‌های ایران، ازبکستان، استرالیا و عراق موفق شدند صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند.

گروه A

* هند یک - افغانستان ۲

در گروه A تیم ملی افغانستان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد هند عبور کند. افغانستان با این پیروزی ۴ امتیازی شد و امتیازات خود را به هند رساند. در دیگر دیدار این گروه هم از ساعت ۲۲:۳۰ قطر ۹ امتیازی به مصاف کویت ۳ امتیازی خواهد رفت.

قطر در صورتی که بتواند ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کند صعود خود را به دور بعدی این مسابقات قطعی خواهد کرد. اما هند، افغانستان و کویت رقابت سختی برای کسب عنوان دوم خواهند داشت.

گروه C

* تایلند صفر - کره جنوبی ۳

* چین ۴ - سنگاپور یک

در گروه C کره جنوبی با نتیجه ۳ بر صفر تایلند را شکست داد و چین با نتیجه ۴ بر یک از سد سنگاپور عبور کرد.

در جدول این گروه کره جنوبی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. چین با ۷، تایلند با ۴ و سنگاپور با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. در این گروه کره جنوبی برای صعود به تنها یک امتیاز نیاز دارد و چین و تایلند رقابت حساسی برای کسب عنوان دوم خواهند داشت.

گروه D

* قرقیزستان ۵ - چین تایپه یک

* مالزی صفر - عمان ۲

در گروه D قرقیزستان با نتیجه پرگل ۵ بر یک از سد چین تایپه عبور کرد و عمان با نتیجه ۲ بر صفر مالزی را شکست داد.

در این گروه، قرقیزستان و عمان ۹ امتیازی هستند. مالزی با ۶ امتیاز سوم است و چین تایپه بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

گروه E

* ترکمنستان صفر - ایران یک

* ازبکستان ۳ - هنگ کنگ صفر

در گروه E تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد ترکمنستان عبور کند و ازبکستان هم با ۳ گل هنگ کنگ را از پیش رو برداشت تا به این ترتیب، ایران و ازبکستان صعودشان به مرحله بعدی قطعی شود و ۲ دیدار باقی مانده آنها برای کسب صدرنشینی باشد.

گروه F

* فیلیپین صفر - عراق ۵

* ویتنام صفر - اندونزی ۳

در گروه F عراق با نتیجه پر گل ۵ بر صفر فیلیپین را در هم کوبید و اندونزی هم ۳ بر صفر از صد ویتنام عبور کرد.

در این گروه هم عراق با ۱۲ امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد. اندونزی ۷ امتیازی است و ویتنام با ۴ و فیلیپین با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه G

* تاجیکستان یک - عربستان یک

در گروه G تاجیکستان دست به کار بزرگی زد و موفق شد عربستان سعودی را با نتیجه تساوی یک به یک متوقف کند تا عربستان با ۱۰ و تاجیکستان با ۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار بگیرند.

در دیگر دیدار این گروه هم اردن ۴ امتیازی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف پاکستان بدون امتیاز می‌رود.

گروه I

* لبنان صفر - استرالیا ۵

* بنگلادش صفر - فلسطین یک

در گروه I هم استرالیا با نتیجه ۵ بر صفر لبنان را در هم کوبید و فلسطین هم یک بر صفر بنگلادش را شکست داد.

در این گروه استرالیا با ۱۲ امتیاز صعودش به مرحله بعد قطعی شده است. فلسطین با ۷ امتیاز دوم است و کار سختی برای صعود به مرحله بعد ندارد و برای صعود باید با لبنان ۲ امتیازی و بنگلادش یک امتیازی رقابت کند.

دیگر دیدارهای این مرحله از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد که این دیدارها به شرح زیر است:

* کویت - قطر

* سوریه - میانمار

* اردن - پاکستان

* بحرین - نپال

* یمن - امارات

کد خبر 6063162

دیگر خبرها

  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • پلی‌آف یورو: صعود لهستان، اوکراین و گولسیانی!
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • صعود دراماتیک شاگردان بهروز عطایی به فینال/ پیمان اکبری ماراتن برده را باخت
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی