Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ملی فوتبال دانمارک و روسیه از گروه دوم در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۰، دوشنبه  شب در ورزشگاه پارک کپنهاگن برگزار شد و در پایان تیم دانمارک موفق شد میهمان خود را با نتیجه چهار بر یک شکست داده و با توجه به شکست فنلاند مقابل بلژیک، صعود دراماتیکی به دور حذفی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت رسمی یوفا در پایان این دیدار «آندرس کریستنسن» مدافع دانمارک را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد. این مدافع عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و موفق شد با یک شوت بسیار زیبا از راه دور، دروازه روسیه را باز کند.  

تیم ملی فوتبال دانمارک که به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله حذفی صعود کرد، در مرحله یک هشتم نهایی نیز با ولز دیدار خواهد کرد. 

برچسب‌ها روسیه یوفا یورو ۲۰۲۰ دانمارک پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه یوفا یورو ۲۰۲۰ روسیه یوفا یورو ۲۰۲۰ دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه