Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به از سرگیری واکسیناسیون کرونا گفت: فعلا در یکی دو دوز نخست، اولویت تزریق دوز دوم برای گروه‌های هدف قبلی است، سپس مجددا تزریق واکسن برای دیگر گروه‌های هدف آغاز خواهد شد.

امراله مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ورود ۴۰ هزار دوز واکسن به خوزستان اظهار کرد: از امروز تزریق دوز دوم واکسن برای افراد بالای ۶۵ سال که دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: فعلا در یکی دو دوز نخست، اولویت تزریق دوز دوم برای گروه‌های هدف قبلی است. سپس مجددا تزریق واکسن برای دیگر گروه‌های هدف آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: واکسیناسیون کرونا در همه مراکز شرق اهواز انجام خواهد شد و گروه‌های هدف برای دریافت واکسن، منتظر تماس کارشناسان بهداشت باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا واکسن کرونا گروه های هدف خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس

طبق اعلام مرکز اورژانس فارس، یک کودک ۱۰ ساله به علت آبگرفتگی حاصل از بارندگی در منطقه لایزنگان داراب غرق شد.

به گزارش ایسنا، این حادثه در ساعت ۱۱:۵۵ امروز، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در منطقه مذکور رخ داد که محمد عباسی، کودک ۱۰ ساله غرق شد.

در پی وقوع این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد اما عمل احیا حین انتقال به درمانگاه رستاق متأسفانه بدون نتیجه بود و در نهایت کودک فوت شد.

همچنین روز گذشته نیز یک مورد غرق شدگی ناشی از سیلاب جاری شده در خیابان در شهرستان کازرون از سوی اورژانس فارس گزارش شد که این فرد غریق نیز قبل از رسیدن اورژانس فوت شده بود.

به گزارش ایسنا، بارش باران طی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه در مناطق مختلف استان فارس دارای شدت بیشتری بود که منجر به آبگرفتگی بخش‌هایی از مناطق استان شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غرق شدن کودک 5 ساله در کانال آب جان باختن 3 دختر نوجوان در رودخانه جنوب سیستان

دیگر خبرها

  • سبد غذایی رایگان به این گروه از مادران ؛ منتظر پیامک باشید
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • رونالدینیو در تبلیغات جدید پپسی؛ هر کجا توپی یافتید منتظر ژوگو بونیتو باشید! / فیلم
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه