Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ویژه سرویس مبارزه با تروریسم عراق موفق شدند یک نقشه تروریستی را در جنوب بغداد خنثی کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، "یحیی رسول" سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز دوشنبه از خنثی سازی یک نقشه تروریستی در جنوب بغداد پایتخت این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بیانیه‌ای گفت: طبق دستورالعمل های فرمانده کل نیروهای مسلح ، نیروهای ویژه سرویس ضد تروریسم، به عملیات های منحصر بفرد خود برای شکست طرح های گروه های تروریستی داعش ادامه داده و نقشه تروریست ها در جنوب بغداد را خنثی کردند.

 طبق این بیانیه نیروهای ویژه سرویس ضد تروریسم عراق توانستند از طریق دستگیری سرکرده یکی از هسته‌های تروریستی نقشه داعشی  ها در جنوب بغداد را خنثی کنند.

این سرکرده داعش هنگام دستگیری به وجود انبار حاوی سلاح، مهمات، مواد منفجره، تجهیزات جنگی و صدا خفه کن اعتراف کرد.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق همچنین گفت که نیروهای سرویس مبارزه تروریسم به سمت محله های استان الانبار رفته و توانستند سه تروریست داعشی را دستگیر کنند.

 هلاکت یکی از خطرناک‌ترین سرکرده‌های داعش در دیالی 

"صادق الحسینی" سخنگوی محور دیالی در حشد الشعبی در گفت‌وگو با المعلومه گفت که یک سرکرده داعش در کمین حشد الشعبی در اطراف محله المقدادیه واقع در 45 کیلومتری شمال شرق بعقوبه به هلاکت رسید.

بر اساس این گزارش این تروریست که "اسامه الناحر" نام دارد قصاب داعش و یکی از خطرناک ترین فرماندهان سابق القاعده و کنونی داعش است که پس از سال ها تعقیب و گریز در شرق محله المقدادیه بعقوبه به دام نیروهای حشد الشعبی عراق افتاد و به هلاکت رسید.

داعشی‌ها با نزدیک شدن به انتخابات در دیالی فعال شده‌اندآغاز عملیات گسترده علیه داعش در غرب عراقعراق| حمله به کاروان نظامیان آمریکا / مفتی داعش در بغداد دستگیر شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق داعش ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد اخبار عراق داعش فرمانده کل نیروهای مسلح جنوب بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اظهاراتی گفت: نیروهای مسلح ایران با قدرت و قاطعیت آماده پاسخ به هرگونه تجاوزی هستند که منافع جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

وی در گفت‌وگو با شبکه المیادین خاطرنشان کرد: برخی عقلا در آن طرف تلاش می‌کنند که مانع خطای مجدد رژیم صهیونیستی شوند اما از نظر ما دشمن همان دشمن است.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: اگر به منافع ما تجاوز شود در همان سطح به آن پاسخ می‌دهیم.

سرلشکر عبدالرحیم موسوی در حاشیه رژه ۲۹ فروردین نیز گفت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت ها را به بهترین نحو اجرا می کنند، همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت ها زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگر های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید
  • هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به کشورهای غربی حامی اسرائیل: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم