Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه از دبیرکل سازمان ملل خواست تا رژیم کودک کُش صهیونیستی را به دلیل ارتکاب جنایات ضدبشری و نقض حقوق کودکان به «فهرست ننگ» بیافزاید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسپوتنیک، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه در نشست هفتگی کابینه این تشکیلات در رام الله، از «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خواست تا رژیم کودک کُش اسرائیل را به فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان موسوم به «فهرست ننگ» بیافزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اشتیه با اشاره به شهادت یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیستی در هفته گذشته خاطرنشان کرد که «اسرائیل هرگز از کشتن فرزندان ما دست برنداشته است».

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین اظهار داشت که اسرائیل باید پاسخگوی این جنایات ضدبشری خود باشد.

گفتنی است، روز بیست و یکم ماه مه برقراری آتش بس به درگیریهای اخیر غزه میان نظامیان صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه پایان داد.

در جنگ یازده روز اخیر، حمله‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری دست کم ۲۸۹ کشته- از جمله زنان و کودکان- برجتوپخانه‌ای گذاشت و خسارات فراوانی به بار آورد. مدارس، مراکز درمانی و دفاتر رسانه‌هتوپخانه‌ای خبری از جمله محل‌هتوپخانه‌ایی بودند که هدف حمله‌هتوپخانه‌ای هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست

ایال ماگاد نویسنده صهیونیست معروف گفت که نتانیاهو باعث نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، ماگاد با بیان اینکه نتانیاهو متعصب و دیکتاتوری است که رژیم صهیونیستی را دارایی خصوصی خود می‌داند، افزود: او چنان به کنترل عادت دارد که نمی‌تواند بپذیرد که شخص دیگری جای او را بگیرد.

این نویسنده صهیونیست خاطرنشان کرد که کنار رفتن از کابینه برای نتانیاهو به منزله انتقال مالکیت یک ملک است.

انتقادات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی افزایش می‌یابد که شهرک‌نشینان صهیونیست نیز دیگر به او اطمینان ندارند. در همین راستا  یک نظرسنجی جدید نشان داد که دو سوم صهیونیست‌ها ادعای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها به پیروزی قریب الوقوع در جنگ ادامه دار بیش از ۶ ماهه خود در نوار غزه نزدیک شده اند را باور ندارند.

۶۸ درصد صهیونیست‌ها وقتی نتانیاهو می‌گوید که این رژیم یک قدم تا پیروزی فاصله دارد، این حرف را باور ندارند. در حالی که ۱۶ درصد گفتند به نتانیاهو اعتقاد دارند، بقیه پاسخ دادند که نمی‌دانستند یا از پاسخ دادن خودداری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • حمله محمود عباس به آمریکا
  • به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است
  • چین: به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است
  • هجمه محمود عباس به آمریکا