Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، فرشاد فرجی پس از دریافت کارت قرمز در بازی با استقلال با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفش در این مسابقه، دو جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی از حضور در بازی ها محروم شد.

مدافع تیم پرسپولیس به جز محرومیت ناشی از کارت قرمز خود در دربی باید دو جلسه محرومیت دیگر را هم پشت سر می‌گذاشت اما در حکم صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده بود که محرومیت قطعی فرجی ظرف هفت روز از تاریخ ابلاغ قابلیت تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از زمان صدور رای کمیته انضباطی مقابل ذوب آهن به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز بازی نکرد و دیدار سوپرجام مقابل تراکتور را هم از دست داد. از طرفی باشگاه پرسپولیس خواستار مشخص شدن تکلیف این بازیکن برای بازی با مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر است. 

با توجه به بخشنامه ابلاغی به باشگاه ها، تمام نامه نگاری‌ بین آنها با کمیته های مختلف فدراسیون ابتدا باید از طریق سازمان لیگ صورت بگیرد و پس از آن این سازمان نامه ها را به کمیته مربوطه در فدراسیون ارجاع دهد. پرسپولیس هم تا قبل از بازی مقابل تراکتور با ادعای سنگین بودن حکم صادره علیه بازیکن خود، دو بار به سازمان لیگ نامه فرستاد تا ضمن اعتراض به سنگین بودن این حکم، درباره زمان بازی فرجی کسب استعلام کند.

از طرفی طبق برخی مفاد قانونی اگر یک نفر نسبت به رفتاری که سبب محرومیت وی شده ابراز پشیمانی کرده و نیمی از محرومیت خود را پشت سر گذاشته باشد، با نظر ارکان قضایی فدراسیون مشمول دریافت تخفیف خواهد شد. باشگاه پرسپولیس هم در نامه های ارسالی خود به این نکته اشاره کرده که فرجی با حضور در جلسه کمیته انضباطی عذرخواهی رسمی کرده و به همین دلیل می‌تواند مشمول تخفیف در مجازات شود.

البته پاسخگو نبودن سازمان لیگ به نامه‌های پرسپولیس سبب شد این باشگاه صبح امروز برای سومین بار از زمان محرومیت فرجی نامه نگاری کرده و خواستار مشخص شدن تکلیف وی تا قبل بازی با  مس رفسنجان شود.

سرخ پوشان جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان شاگردان محمد ربیعی هستند و انتظار دارند وضعیت فرجی تا قبل از این مسابقه معلوم شود.

پربیننده ترین بهانه عجیب AFC برای ندادن میزبانی به ایران + عکس دیدار سوپر جام فوتبال ایران + عکس قایدی، سردار و رامین در دبی + عکس اقدام عجیب فیفا در حمایت از عربستان و امارات و به ضرر ایران بازگشت قایدی به تمرینات استقلال + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس کمیته انضباطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!