Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز پایانی دیدار‌های گروه B یورو ۲۰۲۰ تیم‌های ملی بلژیک و روسیه با شکست رقبا راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ و از دور پایانی گروه B دو دیدار همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی بلژیک که در دو بازی قبلی خود موفق به کسب دو برد شده بود در ادامه نوار پیروزی‌هایش توانست با نتیجه ۲ بر صفر از سد فنلاند بگذرد تا شاگردان مارتینس با سه پیروزی و ۹ امتیاز راهی دور حذفی شوند و در سوی مقابل فنلاند با یک برد و سه امتیاز و باتوجه به باخت سنگین روسیه مقابل دانمارک در رده سوم ایستاد، اما باتوجه به تفاضل گل ۲- عملا شانسی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای بلژیک در این بازی هرادسکی (دروازه‌بان فنلاند) در دقیقه ۷۴ و روملو لوکاکو در دقیقه ۸۱ گلزنی کردند.  

مارکو کانروا سرمربی فنلاند و روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک برای شروع این بازی ترکیب‌های زیر را در نظر گرفته‌اند:

فنلاند: لوکاژ هرادتسکی، پائولوس آراجورجی، دنیل اوشاگنسی، جونا تویویو، گلن کامارا، روبین لود، تیمو پوکی، تیم اسپارو، یری اورنن، جوئل پویانپالو و جوکا رایتالا.

بلژیک: تیبو کورتوآ، توماس فرمایلن، ددریک بویاتا، اکسل ویتسل، کوین دی‌بروینه، روملو لوکاکو، ادن ازار، جیسون دنایر، ناصر چادلی، لیاندرو تروسارد و جرمی دوکا.

گل اول بلژیک که مردود اعلام شد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل اول بلژیک:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل دوم بلژیک:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در دیگر بازی همرمان که از حساسیت‌های زیادی برخوردار بود تیم ملی دانمارک در حالی در ورزشگاه پارکن شهر کپنهاگ میزبان تیم ملی روسیه بود که باتوجه به دو باخت در بازی‌های قبلی محکوم به پیروزی پر گل در این دیدار بودند و روس‌ها هم با سه امتیازی که در اندوخته خود داشتند تنها به یک امتیاز برای صعود به جمه شانزده تیم پایانی نیاز داشتند. در پایان این جدال حساس و مهیج این دانمارک بود که با نتیجه ۴ بر یک از سد روسیه گذشت تا ضمن ایتسادن در رده دوم گروه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی، روس‌ها را به رده چهارم بفرستند تا شاگردان چرچسوف وداع تلخی با یورو ۲۰۲۰ داشته باشند.

در این بازی دارمسگارد در دقیقه ۳۸ تک گ دانمارک را در نیمه نخست زد، اما در نیمه دوم پولسن بود که با گلزنی در دقیقه ۵۹ اختلاف را به دو گل رساند. پس از این گل روس‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و آرتم جیوبا توانست در دقیقه ۶۹ گل اول روسیه را به ثمر برساند. در ادامه دانمارکی‌ها که به گل نیاز داشتند در دقایق ۸۰ و ۸۲ توسط کریستینسن و مهله به گل رسیدند تا دانمارک با پیروزی ۴ بر یک در کنار فنلاند و روسیه سه امتیازی شود، اما وایکینگ‌ها به دلیل تفاضل گل ۱+ در رده دوم ایستادند و راهی دور حذفی شدند. در سوی مقابل روسیه هم با دو باخت و سه امتیاز و تفاضل گل ۵- در قهر این گروه قرار گرفت.

ترکیب تیم‌های ملی دانمارک و روسیه:

روسیه: ماتویه سافونوف، ماریو فرناندز، ایگور دیدیِف، ماگومد اوزدوئف، رومن زوبنین، تئودور کودریاشوف، گئورگی ژیکیا، الکسی میرانچوک، الکساندر گولووین، آرتم جیوبا و دالر کوزیائف.

دانمارک:کاسپر اشمایکل، یانیک وسترگارد، سیمون کیائر، یواخیم مائله، آندرس کریستیانسن، توماس دلینی، مارتین بروایت‌ویت، میکل دامسگارد، دنیل واس، یوسف پولسن، پیر امیل هویبیرگ.

گل اول دانمارک:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل دوم دانمارک:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل اول روسیه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل سوم دانمارک:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل چهارم دانمارک:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| جشنواره گل لاله‌های نارنجی مقابل مقدونیه/ کار صعود شاگردان شوچنکو به اما و اگر کشید + فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: یورو 2020 تیم ملی بلژیک تیم ملی روسیه تیم ملی دانمارک تیم ملی فنلاند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یورو یورو 2020 تیم ملی بلژیک تیم ملی روسیه تیم ملی دانمارک تیم ملی فنلاند سه امتیاز یورو ۲۰۲۰ تیم ملی گل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی

تیم فوتبال پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با ۳ گل حریفش را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در ورزشگاه دراگو از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد و در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

دیدار رفت پورتو و ویتوریا گیمارش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار امشب در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو به اتمام رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی فریتاس دروازه اژدها را باز کرد اما ستاره بوشهری تیم میزبان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه نیمه اول چیکو کنسیسائو برای دومین بار دروازه تیم میهمان را باز کرد و نیمه اول به سود پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ پپه گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با پیروزی پورتو به اتمام رسید.

پورتو با پیروزی در این دیدار راهی فینال جام حذفی پرتغال شد.

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه/حمله گسترده پهپادی اوکراین به بلگورود روسیه
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی