Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@21:23:09 GMT

رم قید خرید ژاکا را زد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۷۲۷

باشگاه رم دیگر تمایلی به جذب هافبک سوئیسی توپچی‌های لندن ندارد.

خبرگزاری میزان - باشگاه رم که پیش از این نسبت به جذب هافبک سوئیسی آرسنال علاقه‌مند بود، ظاهراً دیگر برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن او ندارد. نشریه ایتالیایی «رومانیستا» با انتشار گزارشی مدعی شد که رم قید خرید گرانیت ژاکا را زده است و ژوزه مورینیو خواهان اضافه شدن داگلاس لوئیز از استون‌ویلا به جمع جالوروسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاکا ۲۸ ساله که در سال ۲۰۱۶ از بوروسیا مونشن‌گلادباخ به آرسنال پیوست، در این سال‌ها عملکردش در جمع توپچی‌های لندن پرفراز و نشیب بوده است و اخیراً شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی وی از این تیم مطرح بوده است.

قرارداد فعلی این هافبک سوئیسی با آرسنال تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و ارزش او در بازار نقل‌وانتقالات ۲۲ میلیون یورو تخمین زده شده است.

ژاکا فصل اخیر در ۴۵ بازی برای آرسنال به میدان رفت و آمار یک گل‌زده و دو پاس‌گل را هم از خود برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: توافق پاتریسیو با رم

انتهای پیام/

برچسب ها: رم آرسنال گرانیت ژاکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رم رم آرسنال گرانیت ژاکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که بیشترین حضور را در ترکیب این تیم داشته و مهره‌ای ثابت در تفکرات جواد نکونام در طول فصل بوده است.

رضاوند در تمرین استقلال با انگیزه و پرتلاش ظاهر شد و در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت، او در چند بازی اخیر در پستی جدید و با شرح وظایف متفاوت در زمین حاضر شده و در تمرینات اخیر استقلال برنامه‌های متفاوتی نسبت به نیم فصل اول را دنبال می‌کند.

با انتقال جلال‌الدین ماشاریپوف به خط هافبک و حضور او پشت مهاجمان استقلال، آرش رضاوند در کنار هافبک دفاعی این تیم با وظایف جدیدی فعالیت می‌کند و نقش محوری در ترکیب آبی‌ها دارد.

رضاوند در بازی‌های اخیر بیشتر نزدیک به دایره میانی میدان وظیفه توپ‌ربایی، قطع توپ و تحت فشار قراردادن هافبک‌های حریف را بر عهده دارد و پس از دریافت توپ انتقال به ماشاریپوف و بازیسازی سریع در دستور کار آبی‌ها قرار می‌گیرد.

آبی‌پوشان تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند و آماده دیدار جمعه مقابل شمس‌آذر قزوین شدند.

دیگر خبرها

  • کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است (زیرنویس فارسی)
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند