Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه آمریکایی تعداد پهپادهای مستقر آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه را بیش از ۷۰ فروند اعلام کرد.

به گزارش برنا، نشریه نشنال اینترست اعلام کرد که ارتش آمریکا درحال حاضر بیش از ۷۰ فروند پهپاد از نوع "ریبر" در عراق، سوریه و افغانستان دارد.

در این گزارش آمده است که این تعداد پهپاد شامل جنگنده‌های F-۱۶ آمریکا در این کشورها نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجله آمریکایی همچنین نوشت: سازمان سیا و نیروی هوایی آمریکا اکنون تعداد زیادی هواپیمای بدون سرنشین دارند که طول آنها حدود ۲۷ متر است و قادر به پرواز به مدت ۱۲ ساعت هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا پهپاد افشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم