Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در جشن میلاد امام‌رضا(ع) که شب گذشته در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، گفت: همان‌گونه که خرمشهر را خدا آزاد کرد، امروز نیز انقلاب اسلامی ایران به مدد الهی از دست نااهلان و نامحرمان آزاد شد.

وی افزود: دورهٔ خود بزرگ‌بینی و عدم پاسخگویی مسؤولان به مردم تمام شد و افقی در مقابل دید ملت گشوده شد که راست‌گویان و شایستگان در خدمت ملت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی ادامه داد: امروز روزنهٔ جدیدی برای مردم شریف ایران گشوده شده است و ما به‌دنبال تشکیل یک دولت مردمی و ایرانی قوی به پشتوانهٔ مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

این مسؤول عنوان کرد: متأسفانه دولتمردان کنونی دغدغهٔ استقلال فرهنگی و اقتصادی کشور را نداشتند و در کنار این موضوع، زمینه‌ای را نیز فراهم کردند که استقلال سیاسی ما مورد تهدید قرار گرفت، اما به فضل الهی و با همت ملت عزیز، دست رد به سینهٔ این‌گونه مسؤولین زده شد.

وی بیان کرد: آزادی مردم بر نظارت بر مسؤولین و پاسخگویی صحیح آن‌ها به مردم امری بود که سال‌هاست به فراموشی سپرده شده بود، اما خوش‌بختانه امروز روز آزادی به معنای ایجاد شفافیت و در معرض نقد و پاسخگویی مردم قرارگرفتن، فرا رسیده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما طبق فرمودهٔ امام‌راحل(ره) یک موی کوخ‌نشینان را به تمام کاخ‌نشینان نمی‌دهیم، اما متأسفانه برخی از مسشولین کنونی کشور دچار خوی اشرافیگری شده‌اند، برخی از آن‌ها در کاخ‌ها زندگی کرده و در استخرهای عوامل طاغوت تفرج کرده‌اند.

زاکانی خاطرنشان کرد: به لطف الهی و با همت و ارادهٔ مردم، خداوند انقلاب اسلامی ما را از دست اختاپوس‌هایی که مانند بختک بر امکانات این کشور افتاده بودند و به‌جای تلاش برای رفع فقر و فساد، در جهت تحمیل فقر و نهادینه کردن فساد در کشور حرکت می‌کردند، نجات داد.

کاندیدای سیزدهمین دورهٔ ریاست‌جمهوری تصریح کرد: اکنون دوران سیاه عناصر غرب‌گرا به اتمام رسیده است و در آغاز مسیری روشن قرار داریم و در پیش‌روی ما ایرانی قوی و پیشرفته قرار دارد که باید آن را در سایهٔ حمایت مردم و حضور نخبگان بسازیم.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته ما شاهد دولتی بودیم که با پیری، کسالت، اشرافیگری و عدم مسؤولیت‌پذیری، گردن‌کشی می‌کرد، اما به‌زودی دولتی روی کار خواهد آمد که بنا است برای ما افتخار خلق کند و این هدیهٔ دههٔ کرامت است که ما برای خود تنفس‌گاه جدیدی باز کرده‌ایم.

زاکانی در پایان تأکید کرد: اکنون با بسته شدن پروندهٔ دیو سیاه تنبلی و سستی در کشور و خوردن دست رد مردم بر سینهٔ مسؤولین رفاه‌طلب، شاهد حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس‌جمهوری عدالت‌خواه و ضدفساد برای کشور بودیم که امیدواریم به فضل الهی در زمان کوتاهی قله‌های پیروزی را فتح کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تشکیل دولت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نمائیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ