Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم جان بابایی دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر شرایط کرونایی خوزستان نسبت به گذشته بهتر شده و قطعا اگر رعایت پروتکل های بهداشتی از جانب مردم بیشتر شود سیر بیماری همچنان نزولی خواهد بود. 

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در افزایش آگاهی و سواد مردم در حوزه سلامت و مقابله با کرونا دارند افزود: آموزش همگانی از اصول اولیه مقابله با ویروس کرونا است و امیدواریم که شیوه نامه های بهداشتی به خوبی اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا خود مراقبتی است و انتظار می رود که مردم برای حفظ سلامت خود از دورهمی های خانوادگی و ترددهای غیرضرور در محل های شلوغ تا حد امکان پرهیز کنند.

وی افزود: در شرایط فعلی از نظر تخت و امکانات بیمارستانی برای بیماران کرونایی در خوزستان مشکلی نداریم. 

جان بابایی گفت: نگرانی اصلی ما در خصوص استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان است و امیدواریم با همراهی مردم این مناطق، سیر بیماری نزولی و وضعیت ۲ استان بهتر شود.

جان بابایی گفت: فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و تهویه مناسب در شرایط فعلی بسیار مهم است و مردم استان خوزستان نباید تصور کنند که کار تمام شده و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی تفاوت باشند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قاسم جان بابایی خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قاسم جان بابایی خوزستان ویروس کرونا قاسم جان بابایی خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته

سخنگوی دولت گفت: «نگاه دولت این است که درباره تصمیم‌گیری در خصوص افزایش تعطیلی‌های آخر هفته، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم.»

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تعطیلات آخر هفته، گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه‌ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد. پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی‌های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود که در لایحه آمده است و نسبت به روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

او یادآور شد: نگاه دولت این است که درباره این تصمیم‌گیری، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

دبیر هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره جزییات برنامه عملیاتی دولت برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: برنامه عملیاتی تحقق شعار سال، پس از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، هفته گذشته به تصویب هیئت وزیران رسید. مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه، اهداف کمی، احکام قابل رصد و تعیین مواعد گزارش‌گیری منظم از میزان پیشرفت برنامه‌ها، از ویژگی‌های این برنامه و پیوست‌های آن است.

بهادری جهرمی ادامه داد: طبق این برنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه عملیاتی جلب مشارکت مردم در حوزه‌های تولیدی مرتبط با آن دستگاه را در حوزه‌های فرهنگ‌سازی و ترویج توسعه مشارکت مردم، توانمندسازی مردم برای ورود به عرصه‌های اقتصادی و ایجاد امکان فرصت برابر برای مردم و بخش دولت در اقتصاد تا پایان اردیبهشت تهیه و ابلاغ کنند.

دیگر خبرها

  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور