Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» و به منظور بهبود وضعیت تولیدکنندگان استان از همه توانایی‌ها و ظرفیت‌های لازم استفاده خواهد کرد تا تولید و اشتغال برای رونق بیشتر به اهداف مورد نظر دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی مورد توجه و تاکید ما قرار خواهد داشت و امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی و همکاری بین‌بخشی از طریق بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط بتوانیم به نتیجه لازم برای حمایت واقعی از واحدها تولیدی برسیم.

وی خاطر نشان کرد: سال ۹۹ در راستای پرداخت تسهیلات سرمایه گردش و ثابت به واحدها و طرح‌های صنعتی گام‌های مهمی برداشته شد که در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و متخصص استان اقدامات مؤثری صورت گرفت.

حسینی یاد آور شد: مجموعاً ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر تخصیص یافته است که شامل مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت برای حمایت از بخش صنعت استان تعیین شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان دارای شرایط لازم می‌توانند بمنظور استفاده از این تسهیلات با دارا بودن یکی از مجوزهای پروانه بهره برداری برای استفاده از تسهیلات سرمایه ثابت (برای توسعه و بازسازی) و سرمایه در گردش و همچنین دارا بودن جواز تأسیس و یا مجوز صنفی معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای استفاده از تسهیلات سرمایه ثابت جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام (پیشرفت فیزیکی برای مناطق کمتر برخوردار لحاظ نبوده و برای مناطق برخوردار نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد است) با نرخ سود بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار از طریق ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

کد خبر 5241410

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سید حسین حسینی سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر شورای پول و اعتبار صنایع معدنی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا شورای شهر عکس استانها کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی ایلام بوشهر تسهیلات سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل

مسعود ایرانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل  گفت: عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو از شرایط بازار و برخی خلأ‌های نظارتی استفاده کرده و اقدام به افزایش خودسرانه قیمت‌ها کرده بودند که با گزارش‌های مردمی جلوی این اقدامات گرفته شد.

وی تصریح کرد: تعدادی از این متخلفان و افراد گرفتار در گران‌فروشی به پرداخت جریمه‌های سنگین محکوم شده و جلوی اقدامات خودسرانه گرفته شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نمونه این اقدام را افزایش غیرقانونی ورودی میدان میوه و تره‌بار و همچنین افزایش بی‌رویه کرایه آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز برخورد جدی با متخلفان انجام شد و تعدادی از این متخلفان نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

ایرانی در مورد افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری نیز افزود: با تصمیم شهرداری و مصوبه شورای شهر که به تأیید فرمانداری رسیده، افزایش ۴۰ درصدی را در کرایه‌های تاکسی و حمل و نقل درون شهری در اردبیل شاهد هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به متخلفان هشدار داد که جلوی این تخلفات با جدیت گرفته شده و اهالی استان می‌توانند موارد تخلف را با سامانه تعزیرات حکومتی و یا صمت در میان بگذارند.

در این جلسه مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل نیز به افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌ها از اول اردیبهشت ماه در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ورودی تاکسی‌های گردشگری ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده و به ازای هر تقاطع ۷۵۰ تومان به این نرخ افزوده می‌شود.

عاطف محمدنژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای تاکسی‌های خطی نیز به ازای هر مسیر مبلغ هفت هزار تومان تعیین شده و دریافت هر مبلغ بالاتر از این رقم تخلف محسوب شده و با مرتکبان به تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همکاران بازرسی ما در سطح شهر آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلف رانندگان تاکسی هستند و در صورت مشاهده تخلف هموطنان از طریق تلفن ۳۳۶۳۶۰۰۴ و ۵ می‌توانند تخلفات را با اعلام کد تاکسی گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد