Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «دولت‌های انگلیس، استرالیا و نیوزیلند که در تامین امنیت ایرانیان رای‌دهنده در انتخابات اخیر ریاست جمهوری کوتاهی کرده‌اند، باید قویا پاسخگو باشند. این دولت‌ها نمی‌توانند از حقوق بشر حرف بزنند و همزمان رفتاری متوحش(توهین، ضرب و شتم) را در بی‌تفاوتی پلیس خود، به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: پاکستان با اتهام‌زنی ناکامی‌های خود را توجیه می‌کند

حکومت افغانستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مقامات پاکستانی با اتهام زنی ناکامی‌های خود را در تامین امنیت این کشور توجیه می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «خواجه محمد آصف» وزیر دفاع پاکستان روز گذشته در شبکه اجتماعی ایکس تاکید کرد افغانستان منبع تروریسم در پاکستان است.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به این اظهارات گفت وزیر دفاع پاکستان با متهم کردن افغانستان از مسئولیت خود در راستای تامین امنیت فرار می‌کند.

وی اظهار داشت مقامات پاکستانی با متهم کردن افغانستان، ناکامی‌های خود را در تامین امنیت توجیه می‌کنند.

سخنگوی حکومت طالبان گفت «افغانستان قربانی 40 سال جنگ بود، رنج‌های بسیاری متحمل شده است و حالا که این کشور از سوی پاکستان عامل ناامنی شناخته می‌شود این فرار از مسئولیت و توجیه ناکامی پاکستان است».

جیلانی: حملات «تی‌تی‌پی» به دشمنی بین پاکستان و افغانستان دامن می‌زندنگرانی چین از افزایش تنش‌ها بین افغانستان و پاکستانرئیس جماعت اسلامی پاکستان: آمریکا مقصر ترویج نا‌امنی در افغانستان و پاکستان است

مجاهد پیش از این نیز در واکنش به اتهامات اسلام‌آباد مبنی حمایت کابل از شبه‎‌نظامیان علیه پاکستان تصریح کرده بود: ما به هیچکس اجازه نخواهیم داد از خاک افغانستان علیه کشور دیگری استفاده کند و مخفیگاه داشته باشد.

وی در گفتگو با «رادیو ملی افغانستان» تاکید کرده بود پاکستان به‌جای جنگ رسانه‌‌ای، باید مدارک و اطلاعات خود را دراین‌باره با کابل در میان بگذارد.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ پلیس در تامین امنیت شب‌های قدر
  • کابل: پاکستان با اتهام‌زنی ناکامی‌های خود را توجیه می‌کند
  • فضای شهر سیدنی کاملاً رمضانی است / همراهی جدی دولت با برنامه‌های رمضانی
  • پاکستان: موضع روشنی در قبال طرح انتقال گاز از ایران داریم
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان
  • اسکای‌ نیوز : استرالیا به‌دنبال منع ورود شهروندان ایران و عراق است