Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:13:51 GMT

وضعیت این چمن با ورزشگاه بزرگ پارس همخوانی ندارد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۹۱۵

وضعیت این چمن با ورزشگاه بزرگ پارس همخوانی ندارد

ایسنا/فارس سرمربی تیم خوشه طلایی از نوع فوتبالی که در ورزشگاه پارس ارائه شد راضیست اما وضعیت زمین چمن این ورزشگاه را در حد و اندازه مسابقات نمی داند.

قشقایی و خوشه طلایی، نمایندگان شیراز و ساوه، عصر روز دوشنبه ۳۱ خردادماه در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار بسیار کم افت و خیز و با موقعیت های گل اندکی به پایان رسید اما در نیمه دوم هر دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند.

در این مسابقه، اکبر میثاقیان تیم خوشه طلایی را از کنار زمین هدایت می کرد و وحید بیاتلو سرمربی این تیم به دلیل محرومیت روی سکوها حضور داشت. با این حال، میثاقیان مربی کهنه کار فوتبال ایران پس از بازی حاضر نشد به جای بیاتلو با خبرنگاران صحبت کند. وحید بیاتلو مربی جوان و موفق در خصوص این مسابقه به خبرنگاران گفت : باید به همه تبریک بگویک که یک فوتبال جوانمردانه و بدون حاشیه را تماشا کردند. این نکته خیلی مهم است که در این شرایط حساس جدول که یک تیم خطر سقوط دارد و ما هم برای صعود می جنگیم، فوتبال خوب و تمیزی را شاهد باشیم.

سرمربی خوشه طلایی در خصوص مسائل فنی این مسابقه گفت : فکر می کنم ما خیلی خوب توانستیم حریف را کنترل کنیم و چند فرصت صد در صد گلزنی را هم ایجاد کرده اما از دست دادیم. حریف هم پرتلاش بود و یکی دو موقعیت روی دروازه ما ایجاد کرد.

بیاتلو در خصوص وضعیت زمین چمن ورزشگاه پارس نیز گفت : برای فوتبال شیراز اصلا جالب نیست که زمین چمن تیم هایش به این شکل باشد. اصلا زمین مسابقه به ورزشگاه نمی خورد. یعنی اگر بخواهیم امکانات ورزشگاه را در کنار وضعیت زمین بگذاریم، اصلا قابل مقایسه نیستند.

وی افزود : فکر نمی کنم نگهداری یک چمن که مورد استفاده دو تیم قشقایی و فجرسپاسی است، چندان هزینه ای داشته باشد و این برازنده فوتبال شیراز نیست.

به گزارش ایسنا، تیم خوشه طلایی ساوه که یکی از موفق ترین تیم های نیم فصل دوم رقابت هاست، با این تساوی ۴۷ امتیازی شد و با یک پله سقوط در رتبه پنجم جدول قرار گرفت. این تیم تنها شش امتیاز با منطقه صعود فاصله دارد و در چهار هفته پایانی یکی از مدعیان به شمار می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال ایران خوشه طلایی تیم فوتبال قشقایی شیراز استانی ورزشی خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کار برداشت گندم بیش از ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان از دشت پیشین شهرستان راسک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سید محمدرضا سیدحسینی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهاد کشاورزی و مشارکت کشاورزان، ۳۱۲۰۰ هکتار و حدود ۹۰ درصد از گندم‌زارهای سیستان و بلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.

وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهاد کشاورزی افزود: کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندم‌کاران را انجام خواهد داد.

وی در رابطه با قیمت گندم در سال زراعی جاری بیان کرد: نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دور روم به ترتیب ۱۷۵ هزار ریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

کد خبر 739806

دیگر خبرها

  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان