Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حیدری روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تغییرات سیاسی و یا جابه جایی اقتصادی و اجتماعی که در سطح کلان کشور در روزهای اخیر رخ داده است، مردم توقع دارند که به زودی اتفاقی در حوزه اقتصاد رخ دهد.

وی ادامه داد: بازار خودرو و صنف نمایشگاه‌داران خودرو در شهر مشهد نیز همین انتظار را از تغییر دولت دارند و امیدوارند که این رکود از بازار خودرو برچیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: قیمت خودروهای ایرانی و خارجی در بازار مشهد در هفته‌های اخیر در نوسان بوده، بطوری که بعضا روند نزولی داشته، اما ثابت نمانده است.

وی افزود: معاملات خودرو در بازار مشهد به تناسب این اوضاع اندک بوده است و بسته به میزان نیاز طرفین معامله به خودرو انجام می‌شود.  

حیدری ادامه داد: معاملات اندک خودرو تاثیر زیادی بر بازار ندارد و نوسانات نرخ ارز نیز رشته کار را از دست معامله گران خودرو خارج می کند لذا تداوم این وضعیت و رکود در بازار خودرو مشهد نگران کننده است.

وی بهترین تصمیم دولت آینده برای بازگشت رونق به بازار خودرو را تلاش برای رساندن نرخ ارز به ثبات در هر شرایط دانست.  

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود که خودرو برای شهروندان از حالت کالای مصرفی خارج و تبدیل به کالای سرمایه‌ای شده است به گونه ای که اغلب خریداران خودروهای خارجی از این کالا همانند ارز و زمین، کسب درآمد می‌کنند.

۷۵۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر زیر پوشش اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد فعالیت دارند.  

برچسب‌ها نرخ ارز مشهد بازار محصولات خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ ارز مشهد بازار محصولات نرخ ارز مشهد بازار محصولات خودرو صنف نمایشگاه داران خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، گلکسی A55 جزو جدید‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ در بازار موبایل است که از ابتدای سال روانه بازار شده و فعلا توسط فروشنده‌های موبایل با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پوکو X6 پرو که در جمع گوشی‌های شیائومی، مهمترین رقیب گلکسی A55 سامسونگ است، با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی نزدیک ۱۸ میلیون تومان قیمت دارد و گلکسی A34 سامسسونگ که همزمان با A55 پا به بازار گذاشته، نهایتا ۱۶ میلیون به‌فروش می‌رسد.

قیمت ردمی A2 پلاس که یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای خرید ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار است، به چهار میلیون رسیده و آنطرف آیفون 13 پرو مکس نسخه یگ ترابایت تا ۱۲۰ میلیون قیمت خورده است. قیمت روز پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.


پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

17 میلیون و 300 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

18 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون و 200هزار تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

100 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

42 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید
  • قیمت گوشی امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • دلار در جست‌وجوی ایستگاه ثبات
  • کاهش قیمت در بازار سکه و طلا/ رکود بر بازار حاکم است