Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم شرایط خوبی ندارد امام امیدوار است با حمایت هواداران این تیم به اوج برگردد. به گزارش ایسنا، مهدی قایدی، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی دو بر صفر این تیم برابر پدیده اظهار کرد: خداراشکر توانستیم با یک بازی خوب در شرایط سختی که در این مدت داشته‌ایم، پیروز شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مدت سختی زیادی کشیده‌ایم و این امکانات برای تیم استقلال زشت است. حرف زیاد زده‌ایم اما هیچ کدام انجام نشده است. ما فقط برای هواداران و استقلال بازی می‌کنیم امیدوارم باز هم هواداران صدای ما را بشنوند و استقلال به روزهای اوج برگردد.

او درباره سفرش به دوبی بعد از بازی‌های تیم ملی در بحرین گفت: من با آقای مجیدی هماهنگ کرده بودم. من استراحت نداشتم و آقای مجیدی به من گفت که بعد از بازی‌های تیم ملی می‌توانی چهار روز استراحت کنی. من نمی‌دانستم مادرم قرار است به استقبال من بیاید و این اتفاق افتاد.

او درباره احتمال رفتنش از استقلال اظهار کرد: من با باشگاه قرارداد دارم و هر اتفاقی بیفتد باشگاه برای من تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران ليگ برتر فوتبال ایران مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل جلالی بهترین عملکرد را بین پاسورهای استقلال از سال 1398 دارد و شش هفته مانده به پایان مسابقات آماری بهتر از گلسازترین بازیکنان چند فصل اخیر داشته است.

فصل 99-98 مهدی قایدی با 8 پاس گل در صدر بازیکنان استقلال حضور داشت و در کنار شیخ دیاباته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، او در طول فصل علاوه بر 8 پاس گل 10 گل هم به ثمر رساند و فصل ویژه‌ای را پشت سر گذاشت، قایدی در فصل 00-99 هم عملکردی مشابه داشت و 8 پاس گل دیگر به نام خود ثبت کرد و بازهم گلسازترین بازیکن استقلال شد.

پس از او مهدی مهدی‌مهدی پور در فصل ۰۱-۱۴۰۰ با 7 پاس گل در صدر قرار داشت و در فصل بعدی آرش رضاوند با شش پاس گل بهترین گلساز استقلال بود.

حالا ابوالفضل جلالی شش هفته مانده به پایان مسابقات با آماری بهتر از تمام بازیکنان فصول اخیر در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار داد و فرصت این را دارد تا رکوردی خاص به نام خود ثبت کند.

جلالی مانند مهدی قایدی به غیر از یک پاس گل تمام پاس‌های خود را در جریان مسابقه ارسال کرده و روی ضربات آزاد و کرنر این تیم نقش زیادی نداشته و با توجه به اینکه ارسال کرنر و ضربات آزاد را بر عهده دارد در ادامه فصل می‌تواند تعداد پاس گل‌‌های خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال