Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح روز سه شنبه، یکم تیر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۴/۱؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

استقلال ۲-۰ پدیده / قطعی برق هم سه امتیاز را از آبی ها نگرفت

استقلال و پدیده در چارچوب هفته بیست و یکم  به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه ۲-۰ به سود میزبان پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی استقلال از نیمه دوم با ورود قائدی عوض شد و این بازیکن در همان دقایق ابتدایی ورودش پاس گلی برای آرمان رمضانی مهیا کرد تا آبی ها ۱-۰ از حریف پیش بیفتند. در دقیقه ۸۴ این بازی با حواشی قطعی برق ورزشگاه همراه شد و همین امر سبب شد تا بازیکنان سرد شوند و داور هم ۱۱ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

استقلال در دقایق پایانی نزدیک بود گل مساوی را دریافت کند اما حسینی با عکس العمل خوب و کمک تیر، مانع از به گل رسیدن شاگردان سید مهدی رحمتی شد و در ادامه همان توپ، ارسلان مطهری مهدی قائدی را صاحب موقعیت کرد تا باشو، گل دوم تیمش را با یک ضربه آرم وارد دروازه حریف کند.

استقلال با این برد خانگی ۴۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول لیگ بیستم باقی ماند.

هلند ۳-۰ مقدونیه؛ آمستردام سربلند شد

فرانک دی بوئر تیمش را با کسب سه برد پیاپی به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا رساند. در مسابقه ای که با درخشش مجدد ممفیس دیپای و جورجینیو واینالدوم همراه بود، هلند در آخرین بازی ملی گوران پاندف برنده شد. 

اتریش ۱-۰ اوکراین؛ اتریشی ها حریف ایتالیا شدند

به گزارش طرفداری، از دور سوم مسابقات یورو در گروه C اتریش و اوکراین برای صعود به دور بعد مقابل هم قرار گرفتند که اتریش در نهایت با یک گل از شاگردان شوچنکو پیروز شد تا به دور بعد مسابقات صعود کند و حریف ایتالیا شود. 

روسیه ۱-۴ دانمارک؛ صعود شیرین وایکینگ ها

شکست مقابل فنلاند تحت تاثیر سکته قلبی اریکسن و باخت به بلژیک قدرتمند، باعث شده بود شانس دانمارک برای صعود به دور بعدی کافی نباشد اما شاگردان کاسپر هیولمند، روسیه را در هم کوبیدند تا با توجه به شکست فنلاند مقابل بلژیک به عنوان تیم دوم گروه، به یک هشتم نهایی برسند. در این مرحله دانمارک با ولز، تیم دوم گروه A روبرو می شود. 

فنلاند ۰-۲ بلژیک؛ صعود شیاطین سرخ به عنوان صدرنشین

بلژیک به عنوان صدرنشین و دانمارک به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم صعود کردند. فنلاند باید منتظر نتایج سایر گروه ها بماند. 

چهره ۱۱ تیم از ۱۶ تیم پایانی یورو ۲۰۲۰ مشخص شد

دور سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ در جریان است و تاکنون حضور ۱۱ تیم در مرحله یک هشتم نهایی مسجل شده است. از هر گروه دو تیم صعود می کند و ۴ تیم سوم برتر گروه ها نیز راهی مرحله بعدی می شوند.

۱۱ تیمی که تاکنون صعودشان از مرحله گروهی قطعی شده به شرح زیر هستند:

ایتالیا (صدرنشین)

ولز (تیم دوم)

بلژیک (صدرنشین)

دانمارک (تیم دوم)

هلند (صدرنشین)

اتریش (تیم دوم)

سوئیس (تیم سوم)

جمهوری چک

انگلیس

سوئد فرانسه صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۴/۱؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ ماسکرانو:
روز پدر مبارک آنچلوتی:
بازگشت به سرکار
سرمربی رئال مادرید امروز رسما کارش را آغاز کرد ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ ۱ تیر عکس جالب کنعانی زادگان با سوپرجام قایق سواری پورعلی گنجی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صبحانه ورزشی تیم دوم یک هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران سکان از صعود به فینال ۲۰۰ متر آزاد بازماندند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم سکان تهران که به عنوان نماینده بانوان ایران در رقابت‌های دراگون بوت جام باشگاه‌های خاورمیانه شرکت کرده است، در مرحله مقدماتی ۲۰۰ متر آزاد در گروه خود اول شدند و به نیمه‌نهایی صعود کردند، اما در این مرحله درحالی که به عنوان نخستین قایق، خود را به خط پایان رسانده بودند به علت انحراف از خط، بر اساس قوانین حذف شدند و از صعود به فینال رقابت‌ها بازماندند.   اژدهاسواران تیم سکان فردا یکشنبه در رقابت‌های ۵۰۰ متر رده سنی آزاد برای قرار گرفتن روی سکو پارو خواهند زد.

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • دختران سکان از صعود به فینال ۲۰۰ متر آزاد بازماندند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت