Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:56:07 GMT

جدال لفظی در علی آبادکتول به برادرکشی ختم شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۵۱۵۹

جدال لفظی در علی آبادکتول به برادرکشی ختم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی ایزد صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: جدال لفظی پیش پا افتاده در علی آباد کتول به برادرکشی ختم شد.

دادستان عمومی و انقلاب علی آبادکتول افزود: در این حادثه برادر بزرگتر هنگام جدال کلامی، کنترل خود را از دست داد و با پرت کردن چاقو به سمت برادر کوچکتر که ۱۸ سال داشت، او را مجروح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینعلی ایزد افزود: مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

طبق گفته وی برادر بزرگتر در بیمارستان بازداشت شد.

کد خبر 5241454

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آبادکتول قتل دادگستری گلستان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا شورای شهر عکس استانها کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی ایلام بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد

 

به گزارش تابناک، سرهنگ  فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستاهای فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد 2 برادر که در مناطق کوهستانی بوده‌اند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود آغاز کردند.

آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ کدخدامنشی و میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

دیگر خبرها

  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • (تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳؛ تورم‌های بزرگتر در راه است؟
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • سیاه‌چاله عظیمی در حیات خلوت زمین رصد شد
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول