Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم فوتبال دانمارک با برتری قاطع چهار بریک مقابل روسیه راهی مرحله حذفی یورو ۲۰۲۰ شد.

 دیدار تیم های ملی فوتبال دانمارک و روسیه از گروه دوم در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۰، دوشنبه شب در ورزشگاه پارک کپنهاگن برگزار شد و در پایان تیم دانمارک موفق شد میهمان خود را با نتیجه چهار بر یک شکست داده و با توجه به شکست فنلاند مقابل بلژیک، صعود دراماتیکی به دور حذفی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اوصاف دانمارک در مرحله یک‌هشتم نهایی با ولز دیدار خواهد کرد.

دامسگارد در دقیقه ۳۸، یوسف پولسن در دقیقه ۵۹، آندرس کریستنسن در دقیقه ۸۰ و مهله در دقیقه ۸۲ گلهای دانمارک را به ثمر رساندند. آرتم زیوبا نیز موفق شد در دقیقه ۶۹ و از روی نقطه پنالتی تک گل روسیه را وارد دروازه حریف کند.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم فوتبال بلژیک توانست فنلاند را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

در گروه دوم این مسابقات، بلژیک با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفت و دانمارک نیز با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فنلاند و روسیه در رده دوم جای گرفت. فنلاند و روسیه نیز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

صعود دراماتیک دانمارک با برتری قاطع مقابل روسیه

ترکیب دانمارک

کسپر اشمایکل، دنیل واز، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، یواکیم مِیل، ورستگارد، پیر امیل هوژبرگ، توماس دلینی، یوسف پولسن، دامسگارد و مارتین بریت‌ویت

ترکیب روسیه

سافانوف، ماریو فرناندز، ژیکیا، ماگومد ازدوئف، کوژایف، رومن زوبنین، گئورگی ژیکیا، الکساندر گولوین، میرانچوک، آرتم جیوبا و دالر کوزیائف

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد.

به گزارش مشرق، دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد. یکی از مهم‌ترین دیدارهای امشب تیم فوتبال آاس رم به مصاف آث میلان رفت. در دیدار رفت این دو تیم آس رم موفق شده بود با یک گل تیم میلان را شکست دهد.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ جیانلوکا مانچینی توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۲ پائولو دیبالا با یک بغل پای زیبا توانست برای بار دوم دروازه میلان را باز کند. در دقیقه ۳۱ مهمت زکی چلیک با خطایی که انجام داد رم را ۱۰ نفر کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۸۵ متئو گابیا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در پایان بازی با نتیجه ۳ بر یک رم به پایان رسید.

در دیگر دیدار همزمان و مهم تیم‌های لیورپول و آتالانتا به مصاف همدیگر رفتند. در بازی رفت ۳ بر صفر نتیجه به سود آتالانتا به پایان رسیده بود.

در نیمه اول در دقیقه ۷ محمد صلاح از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و نیمه اول به سود میهمان به پایان رسید و ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند دروازه‌های یکدیگر را تهدید کنند و در پایان لیورپول برنده این بازی شد.

در دیگر بازی تیم‌های فوتبال وستهم و بایرلورکزن با نتیجه یک بر یک بازی به تساوی رسیدند. برای وستهم میکائیل آنتونیو گل‌زنی کرد و جرمی فریمپونگ برای بایرلورکزن گل زد و در مجموع این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نماینده آلمان به پایان رسید.

مارسی و بنفیکا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در طول ۹۰ دقیقه با نتیجه ۱-۰ به سود میزبان به پایان رسید تا نتیجه مجموع، مساوی ۲-۲ شده و بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه نیز گلی زده نشد تا سپس در ضربات پنالتی مارسی با نتیجه ۴-۲ پیروز شود. پنالتی اول بنفیکا را آنخل دی ماریا با ضربه خارج از چارچوب از دست داد و پنالتی چهارم را آنتونیو سیلوا زد که دروازه بان مارسی سیو کرد. مارسی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آتالانتا خواهد رفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴؛ برتری ویتنام مقابل چین
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه/حمله گسترده پهپادی اوکراین به بلگورود روسیه
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند