Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن رستگار مقدم در جلسه بازدید مجازی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از شعبه بیرجند، افزود: مانده تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران در شعبه بیرجند، بالغ بر ۶۱۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته ۱۳۲ درصد رشد داشته است.

وی، با اعلام رشد ۱۵۶۰ درصدی صدور بروات اسناد ارزی از شعبه بیرجند در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، اظهار داشت: سال گذشته معادل ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۵۲۹ میلیون دلار بروات اسنادی ارزی برای مشتریان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستگار مقدم از دیگر اقدامات این شعبه را جذب مشتریان جدید برشمرد و تصریح کرد: این شعبه با هدف خدمت رسانی بهتر به مشتریان، ارتباط مستمر با نهادهای اقتصادی استان اعم از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی را در دستور کار دارد و طی برنامه های مشترک حضوری و مجازی خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران را به مشتریان معرفی می کند.

به گفته رستگار مقدم، خراسان جنوبی رتبه اول تولید زرشک و عناب و رتبه دوم تولید و صادرات زعفران در کشور را داراست.

وی گفت: از دیگر کالاهای صادراتی خراسان جنوبی می ­توان به مصنوعات پلاستیکی، انواع شوینده، لوازم خانگی، محصولات لبنی، مصنوعات چوبی، مصالح ساختمانی، محصولات غذایی و کشاورزی اشاره کرد.

رییس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به اینکه مقصد اصلی صادرات استان خراسان جنوبی کشور افغانستان است، اظهار داشت: مزیت برخورداری از بیشترین مرز مشترک با کشور افغانستان نسبت به استان­های همجوار و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب است که این امر باعث توسعه مبادلات تجاری این منطقه شده و در حال حاضر بازرگانان ایرانی و افغان در چهار بازارچه مرزی فعالیت دارند.
به گفته رستگار مقدم، پاکستان، کشور­های آسیای میانه، هلند، قطر و آلمان از دیگر مقاصد صادراتی محصولات خراسان جنوبی هستند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران مهمان ویژه این بازدید بود؛ طی این نشست دکتر علی صالح آبادی طی تماس تصویری با همکاران شعبه بیرجند، چالش­های مختلف پیش روی این بانک در استان خراسان جنوبی را بررسی و در خصوص راهکارهای ارائه بهتر خدمات بانک به مشتریان همفکری کرد.

پربیننده ترین اعطای وام به دارندگان سهام عدالت و یارانه‌ بگیران نقش چشمگیر بانک مهر ایران در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه انتقال وجه کارت به کارت از طریق اپلیکیشن دیجی‌ پی در بانک رفاه راه اندازی شد عملکرد خیره‌ کننده ونوین در سال مالی ۱۳۹۹ افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک توسعه صادرات بانک توسعه صادرات ایران خراسان جنوبی شعبه بیرجند رستگار مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه استان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نظارت مستمر بر روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ داشته باشند گفت: کارگروه رصد و پایش علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تشکیل می‌شود.

جعفری افزود: حفظ و ارتقای واحد‌های تولیدی موجود، احیا و بازگردان واحد‌های راکد و غیرفعال به چرخه تولید و جذب و سرمایه‌گذاری جدید از اولویت‌های کاری حوزه اقتصادی استان است.


وی گفت: در خصوص پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ نیز اولویت نخست ما مبنی بر انتفاع اقتصادی و اشتغال بیشتر مردم در اجرای طرح‌های بالادستی در استان است.


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری افزود: اجرای طرح‌های ملی با هدف سهم اشتغال در خراسان جنوبی در اولویت دوم برنامه‌های اقتصادی استان است.


جعفری از جذب ۴۹ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد و گفت: براساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای جلسه آینده کارگروه، جهشی را در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ خواهیم داشت که برای هر بانک میزان پرداخت و تعداد طرح‌ها مشخص شده است.


وی با اشاره به تخصیص هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ به استان گفت: احتمالاً اعتبارات ملی تبصره ۱۸ در اردیبهشت ماه شناور خواهد شد لذا باید استان حداکثر بهره‌برداری و جذب را از اعتبارات ملی داشته باشد و کم‌کاری در این زمینه قابل قبول نیست.


جعفری با تأکید بر اینکه اعتبارات تبصره ۱۸ باید در سرفصل مربوطه جذب و بکارگیری شود افزود: امروز در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه استان ۶۶ طرح اقتصادی با مبلغ ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بررسی شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت