Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته سی‌ام رقابتهای لیگ دسته اول، شب گذشته ۹ بازی برگزار شد که ماحصل آن محکم شدن جای پای هوادار و بادران با هدایت رضا عنایتی و امید روانخواه در صدر جدول و اضافه شدن فاصله آنها با نزدیک ترین تعقیب کننده بود.

در یکی از بازی‌های حساس دیشب تیم صدرنشین هوادار در حالی که ابتدا با یک گل از تیم سقوط کرده گل ریحان عقب افتاد، ۴ بار گل زنی کرد تا با ۵۳ امتیاز و تفاضل گل ۱۴ در صدر جدول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادران دیگر تیم تهرانی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته توانست در دیداری دشوار و نزدیک تیم پارس جنوبی جم را در جم با نتیجه ۲ بر یک شکست داده تا آنها نیز با ۵۳ امتیاز و تفاضل گل ۱۱ در رده دوم جدول قرار بگیرند.

فجر سپاسی شب گذشته مقابل استقلال خوزستان در اهواز بدون گل مساوی کرد. شاهین بوشهر از این فرصت بهترین استفاده را برد و با پیروزی جالب توجه یک بر صفر مقابل خیبر در خرم آباد ۴۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و سپاسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

آرمان گهر نیز با نتیجه ۴ بر یک نود ارومیه را شکست داد تا نود هم یک گام به سقوط به لیگ دو نزدیک شود. رایکا نیز با پیروز قربانی توانست شهرداری آستارا را با یک گل شکست دهد تا بقای این تیم در لیگ برتر قطعی شود.

مس کرمان که هفته‌هاست روی ریل ناکامی حرکت می‌کند، شب گذشته هم با یک گل مغلوب ملوان شد تا با ۴۶ امتیاز در رده ششم جدول باقی مانده و فاصله امتیازی‌اش تا صدر جدول ۷ امتیاز شود و آنها تا حدود زیادی از صعود به لیگ برتر ناامید شوند.

خلاصه نتایج هفته سی‌ام رقابتهای لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

ملوان یک - مس کرمان صفر
رایکا بابل یک - شهرداری آستارا صفر
قشقایی شیراز صفر - خوشه طلایی صفر
هوادار ۴ - گل ریحان البرز یک
خیبر خرم آباد صفر - شاهین بوشهر یک
چوکا تالش ۲ - استقلال ملاثانی یک
آرمان گهر ۴ - نود ارومیه یک
پارس جنوبی جم یک - بادران ۲
استقلال خوزستان صفر - فجر سپاسی صفر

جدول لیگ دسته اول در پایان هفته سی‌ام

کد خبر 5241451 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال تیم فوتبال هوادار تهران تیم فوتبال بادران تهران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتسال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی فرنگی سوپرجام فوتبال دراگان اسکوچیچ لیگ ملت های والیبال فوتسال تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا تهران در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

این دیدار با پیروزی 2 بر یک جمی ها به پایان رسید تا یک 3 امتیاز خانگی را کسب کنند و سایپا را که هفته قبل خیبر صدرنشین را شکست داده بود دست خالی به تهران برگردد.

این مسابقه البته میان دو تیمی برگزار شد که انگیزه‌ زیادی برای پیروزی ندارند. سایپا چند هفته‌ای می شود که از صدر جدول فاصله گرفته و دیگر شانس صعود ندارد و در سوی مقابل هم تیم امید روانخواه در نیمه اول جدول رده بندی قرار دارد.

این شرایط فرصت خوبی برای مجتبی سرآسیایی و امید روانخواه فراهم کرده تا از بازیکنان جوان خود استفاده کنند و از همین حالا شرایط را برای بستن تیمی قدرتمند جهت صعود به لیگ برتر در سال آینده مهیا نمایند. 

مصاف دو تیم با گلزنی سایپا در خانه حریف آغاز شد و در دقیقه 5 علیرضا ملکی حساب کار را یک بر صفر کرد. در  دقیقه 38 این گل با ضربه محمد علیزاده پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند، اما در حالی که تصور می‌شد بازی با همین نتیجه به اتمام برسد، 10 دقیقه پیش از پایان بازی همایون افتخاری موفق شد دومین گل تیمش را وارد دروازه سایپا کند و تیمش را به سه امتیاز برساند.

شکست برای سایپا که هفته پیش موفق به پیروزی برابر خیبر صدرنشین مسابقات در ورزشگاه انقلاب کرج شده بود، سبب شد این تیم 41 امتیازی در رتبه پنجم جدول رده بندی باقی بماند و در سوی دیگر تیم امید روانخواه توانست جهش قابل توجهی در جدول داشته باشد و با 38 امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد