Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:53:52 GMT

محل اختفای موادافیونی، لو رفت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۵۳۷۰

محل اختفای موادافیونی، لو رفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی توسنگ، سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش زهکلوت، حین گشت زنی در محور زهکلوت ـ رودبارجنوب به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و به او دستور ایست دادند.

او افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار به سمت روستایی از توابع بخش جازموریان کرد که ماموران با هوشیاری و سرعت عمل بالا به تعقیب آن‌ها پرداخته و پس از گشت زنی در روستا مشخص شد که قاچاقچیان با خودرو متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ توسنگ با اشاره به اینکه ماموران اقدام به جست و جو و پاکسازی محل کردند، بیان داشت: قاچاقچیان به صورت کاملا ماهرانه مواد را در یک اتاقک موتور آب جاساز کرده بودند که با هوشیاری پلیس،  ۲۸۴ کیلو تریاک کشف شد.

او با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس، یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

 سردار محمدی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبار‌های حاشیه شهر تبریز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده را کشف کردند.

سردار محمدی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر