Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کیم جونگ اون»‌ رهبر کره شمالی پیروزی آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

رسانه دولتی کره شمالی (KCNA) امروز (سه‌شنبه) گزارش داد، کیم در پیام تبریکی که روز یکشنبه برای آیت‌الله رئیسی ارسال کرد، نوشت: «من به نیابت از دولت و ملت جمهوری دموکراتیک خلق کره، تبریکات گرم خود به مناسبت برگزیده‌شدن جنابعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران را اعلام می‌دارم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رهبر کره شمالی درباره معنایی که پیروزی دکتر رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران دارد، گفت: «برگزیده‌شدن شما به عنوان رئیس‌جمهور، نشان‌دهنده اعتماد عمیق مردم ایران به جنابعالی و انتظارات بالای آنها از شما است».

کیم همچنین افزود: «این فرصت را مغتنم می‌دانم تا باور خود را مبنی بر اینکه همکاری و روابط دوستانه بین کشورهایمان بیش از گذشته گسترش و توسعه خواهد یافت، اعلام کنم و برای جنابعالی در مسئولیت خود در دفاع از حاکمیت ملی و ساخت ایرانی قوی آرزوی موفقیت دارم».

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر کره شمالی پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات را تبریک گفت رهبر کره شمالی پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات را تبریک گفت رهبر کره شمالی پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات را تبریک گفت کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رییسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6080322 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت
  • در دیدار سال ۱۳۵۷، فرح با آیت‌الله خویی رهبر شیعیان عراق چه گذشت؟
  • اقدام قهرمانانه سپاه پوزه آمریکا و اسراییل را به خاک مالید
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • رئیسی: تنبیه متجاوز و «وعده صادق رهبر مقتدر انقلاب» محقق شد
  • رئیسی: تنبیه متجاوز که «وعده صادق رهبر مقتدر انقلاب» بود، محقق شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • ملاقات رهبر کره‌شمالی و مقام ارشد چین و گشایش «فصل جدید» روابط