Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرشید اسماعیلی پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل پدیده در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: با زحمت بازیکنان و تلاش کادر فنی استقلال توانست برنده شود. این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. بازیکنان واقعاً زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: شاید نیاز باشد چند گلایه را مطرح کنم. در یک ماه اخیر مشکلات زیادی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت من با شخص آقای مددی است. آقای مددی! شما مدیرعامل ما هستید، شما دشمن ما نیستید. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد، بلکه فقط می‌خواهیم که مشکلات‌مان حل شود. زمین تمرین درست و حسابی نداریم و یک روز شرق هستیم و یک روز باید به غرب برویم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن با کوچکترین کاری که می‌کند به کمیته انضباطی می‌رود. با این کارها ذهن بازیکنان درگیر می‌شود. حسین مردامند ۲۵۰ میلیون تومان پول ندارد که چکش را پاس کند. مگر چنین چیزی امکان دارد؟ بازیکنی داریم که کفش تمرین ندارد. مگر می شود چنین مشکلاتی برای یک تیم ایجاد شود؟ آقا فرهاد هم اگر که حرف می‌زند، حرف بازیکنان را مطرح می‌کند و مشکلی با کسی ندارد.

اسماعیلی عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر استقلال است. هرکسی که باید باید کار کند. تا الان چه کرده‌اند؟ این همه پول به باشگاه آمده، اما دریافتی بازیکنان نهایتاً ۵۰ درصد است. من به جایی رسیده‌ام که پول برایم مهم نیست و فقط می‌خواهم امکانات به ما بدهند. مگر می‌شود بازیکن استقلال تا ساعت ۱۱ شب صبر کند تا وضعیت سالن بدنسازی‌اش مشخص شود.

وی در واکنش به اظهارات مددی که این مشکلات ربطی به بازیکنان ندارد، تصریح کرد: امکانات ربطی به بازیکنان ندارد؟ قطعاً ربط دارد. شما می‌گویید که فرشید اسماعیلی ۳۷ درصد پول گرفته است که من می‌گویم اصلاً این درصد را به ۵۰ افزایش دهیم؛ لیگ امسال ۶ بازی دیگر به اتمام می‌رسد، با این شرایط آیا دریافتی من درست است؟ سایر تیم‌ها را بررسی کنید و ببینید که ۷۰-۸۰درصد دریافتی داشته‌اند. آقای مددی! شما مدیرعامل استقلال هستید و باید مشکلات را حل کنید. ما که با شما دعوا نداریم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هر کاری می‌کنیم ما را به کمیته انضباطی می‌فرستند. در کمیته انضباطی هم من بی‌خبر بودم و فرد دیگری جای من امضا کرده است. مگر چنین چیزی می‌شود؟ نمی‌دانم چه کسی امضا کرده است. پولی که گرفتم جز قرارداد من نبوده و نامه‌اش را هم دارم. ضمن اینکه مددی هم نامه‌اش را دیده است. ۹درصد بخاطر همین نامه جریمه شده‌ام. مددی بعد از یک ماه مصاحبه کرد و گرفت حق با فرشید بوده و سوتفاهم پیش آمده است. اگر سوتفاهم بود چرا من باید ۹ درصد جریمه شوم؟

اسماعیلی افزود: من یک صحبت هم با بازیکنان پرسپولیس دارم؛ آقای کمال کامیابی‌نیا و سید جلال حسینی که بزرگ ما هستند. چند سال پیش روزبه چشمی در استقلال حرف می‌زد و مشکلات را می‌گفت، اما می‌گفتند جوسازی نکنید . من از شما خواهش می‌کنم، دعوت‌تان می‌کنم به تمرین استقلال که فقط رختکن ما را ببینید. شما اگر مشکلات ما را داشتید این نتایج را نمی‌گرفتید. واقعاً دم بازیکنان گرم. دیگر نمی‌دانم چه بگویم و ۶ سال است که با ما این کار را می‌کنند. هرچه می‌گوییم هم کسی نمی‌خواهد بشنود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار هستید یا تغییر دولت شرایط برای استقلال تغییر کند یا خیر، اظهار داشت: خدا کند درست شود. در این سال‌ها جز وعده و وعید چیزی ندیدیم. هفته قبل جلسه هیأت مدیره بوده و به آقا فرهاد قول‌هایی دادند که عملی نشده است.

حرف‌های فرشید اسماعیلی را در ویدئوی زیر ببینید:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی استقلال استقلال خبر ویژه فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 846664 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)