Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرسی ترویجی «ظرفیت‌های الگویی یاران قیام قم در آمادگی ظهور منجی(عج) با تاکید بر سیره و عملکرد شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، دومین کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی با عنوان «ظرفیت های الگویی یاران قیام قم در آمادگی ظهور منجی با تاکید بر سیره و عملکرد شهید حاج قاسم سلیمانی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران استان سمنان، شورای عالی انقلاب فرهنگی، ستاد فهما و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار می شود.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام دکتر غلامرضا بهروزی لک به عنوان ارایه دهنده و حجج اسلام حسین الهی نژاد و محمد صابر جعفری به عنوان ناقد در این نشست حضور دارند. دبیری علمی آن نیز با سید حامد شاهرخی است.

 

گفتنی است، این نشست چهارشنبه، دوم تیر ماه از ساعت 11 تا 13 در تالار سردار سلیمانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نشانی قم، پردیسان، انتهای بلوار دانشگاه برگزار می شود. علاقه مندان به حضور مجازی نیز می توانند از لینک مندرج در پوستر اقدام کنند.

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرسی ترویجی ظهور امام زمان عج مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کنگره ملی شعر سردار دل‌ها با هدف گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مجید منادی افزود: پس از فراخوان این کنگره ادبی آثار مختلفی از شاعران سراسر کشور با موضوع شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، فلسطین و مظلومیت مردم غزه به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین در چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها   بخش ویژه‌ای در موضوع  غزه اختصاص یافته است و شاعران به خوانش آثار خود در خصوص مظلومیت مردم غزه می‌پردازند.

چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها به میزبانی شهرستان شوشتر روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • حضور در المپیک را از دست دادم/ مسببان باید پاسخگو باشند
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان