Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت از ۳ رییس برتر سازمان صمت استان ها در حوزه روابط عمومی واطلاع رسانی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آورد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی ضمن قدردانی از استان‌های برترحوزه روابط عمومی از سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها ی تابعه خواست تا در جهت تقویت روابط عمومی‌ها برای انعکاس فعالیت‌ها ودستاوردهای وزارت متبوع وهمچنین تنویر افکار عمومی اهتمام ویژه‌ داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که با توجه به تدوین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت صمت وهمچنین ارزیابی های صورت گرفته در اردیبهشت ماه سالجاری، استان‌های چهارمحال و بختیاری، یزد و مازندران حائز رتبه برتر بین استان های سراسر کشور شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد روابط عمومی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تمدید فرصت معرفی قهرمانان پیشنهادی از سوی مخاطبان تا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: آمار قهرمانان پیشنهادی معرفی شده از سوی مخاطبان عمومی این رویداد بالغ بر ۲ هزار مورد است.

وی با مطلوب خواندن استقبال از این رویداد در سطوح مختلف، گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا تمامی الگوهای آموزش و پرورش کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا به نحو احسن به جامعه معرفی شوند.

منتشلو بر نحوه معرفی قهرمانان پیشنهادی نیز اشاره کرد و گفت: همه اقشار جامعه می‌توانند مشخصات الگوهای تأثیرگذار در تعلیم و تربیت استان را از طریق پرس‌لاین به آدرس معرفی نمایند.

دبیر ستاد رویداد «قهرمان مدرسه» در کردستان با بیان اینکه با پایان یافتن فرصت ثبت قهرمانان پیشنهادی، جلسات کارگروه‌های اجرایی این رویداد در شهرستان‌ها و مناطق برگزار خواهد شد، اظهار کرد: پس از بررسی پیشنهادها در کارگروه‌ها، ستاد استانی این رویداد قهرمانان واقعی را مشخص خواهند کرد.

منتشلو به گام پایانی این رویداد نیز پرداخت و تصریح کرد: ایجاد زمینه‌های مختلف رسانه‌ای در آموزش و پرورش استان در سال اخیر، معرفی هنرمندانه قهرمانان مدارس از طریق سیمای مرکز کردستان و همچنین رسانه‌های ملی و استانی را در دستورکار این رویداد بیان کرد.

گفتنی است؛ فراخوان عمومی رویداد قهرمان مدرسه از ابتدای فروردین‌ماه آغاز شده است.

کد خبر 6085053

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • ​تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»/ وحیدی: فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند