Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت: با مشارکت خیرین و نیکوکاران و اجرای پویش "بخشش کریمانه " ۹ مددجو جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که از این تعداد ۷ محکوم مالی، ۱ محکوم دیه حادثه کار و ۱ محکوم مهریه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی در ادامه گفت: بدهی این محکومین مالی مبلغ ۸۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال بود که مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال از سوی کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شده و با پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال زمینه آزادی این ۹ محکوم مالی از زندان‌های استان یزد فراهم آمد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیمای مرکز استان گفت: با همکاری این سازمان بنر‌های مربوط به این پویش چاپ و در اماکن پر تردد شهر نصب شده و همینطور تیزر ساخته شده با همت ستاد دیه به صورت مکرر از صدا و سیمای استان پخش که موجب اطلاع مردم در خصوص این طرح و کمک‌های ان به ستاد دیه استان شد.

عظیمی در پایان از همکاری مردم و خیرین دارالعباده تقدیر و تشکر به عمل آورده و گفت: بزرگترین سرمایه‌ی ستاد دیه استان اعتماد همشهریان و نیکوکارانی هستند که در تمام فصول سال و به مناسبت‌های متفاوت این ستاد را تنها نگذاشته و با کمک‌های خود زمینه آزادی محکومین مالی را فراهم کردند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه آزادی زندانیان ستاد دیه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی

همزمان با سومین روز از اردیبهشت ما، صدیقه پور امینی، مدیر عامل مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد با حضور در ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی، مبلغ ۴۰ میلیون تومان بدهی یک پدر را که به دلیل عجز در پرداخت این مبلغ در زندان بود را اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در این خصوص گفت: یکی از آشنایان تصمیم گرفته تا مبلغی را به جای برگزاری مراسم چهلم مادرشان را به آزادی یک زندانی در بند اهدا کند و این مبلغ نیز در همین راستا به ستاد دیه استان اهدا شد.

گفتنی است این مؤسسه خیریه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را نیز در ایام ماه مبارک رمضان به ستاد دیه استان اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی