Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:13:37 GMT

انقلاب اسلامی زمنیه ساز ظهور منجی عالم بشریت است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۵۶۲۶

انقلاب اسلامی زمنیه ساز ظهور منجی عالم بشریت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح سه شنبه در چهارمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مازندران با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: به رغم تلاش برای دلسرد کردن مردم با وضعیت معیشتی و شرایط بحرانی کرونا، شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم.

وی با با اظهار اینکه عوامل متعدد سبب اختلال در روند برگزاری انتخابات در ساعات اولیه شده بود، افزود: به رغم گرمای هوا و وضعیت نامناسب، مشارکت حداکثری و حماسه آفرینی ملت ایران را در ۲۸ خرداد شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) یادآور شد: مردم در ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پای انقلاب ایستادند و از فتنه‌های پشت صحنه این انتخابات عبور کردیم.

حجت الاسلام شکریان نقش هدایت‌های بی بدیل رهبری معظم انقلاب و بصیرت مردم همیشه در صحنه انقلابی را در عبور از فتنه‌ها مؤثر دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت به شمار می‌رود، اظهار داشت: امیدواریم دولت جدید نیز زمینه ساز ظهور ولایت حضرت امام زمان (عج) باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: به رغم آنکه مردم گلایه داشتند اما با شکوه پای انقلاب ایستادند و رأی دادند.

کد خبر 5241484

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران تبلیغات انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا شورای شهر عکس استانها کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی ایلام بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث جمعیت مسائل اقتصادی، اشتغال و میزان ازدواج اثرگذار است اما باید میزان اثرگذاری این موارد را نیز بررسی کرد چرا که مسائل اقتصادی به تنهایی در جوانی جمعیت اثرگذار نیست.

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت معضلی جهانی است و خیلی از کشورهای دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: تغییر سبک زندگی در مؤلفه‌های فرزند آوری اثرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: گره‌های ذهنی که در مباحث فرهنگی و اجتماعی وجود دارد از عوامل عدم رغبت به رشد جمعیت و فرزند آوری است و باید گره‌های ذهنی و مباحث فرهنگی و اجتماعی حل شود تا مسیر برای جوانی جمعیت تسهیل شود.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: دستگاه‌ها اگر تعهدی در زمینه جوانی جمعیت دارند باید مورد توجه قرار دهند تا رغبت خانواده‌ها در فرزند آوری و یا امر ازدواج افزایش یابد.

وی اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با فعال کردن ستاد جوانی جمعیت آمادگی لازم را دارد تا تمام توان خود را برای این مهم در استان به کار ببرد.

وی به تأثیر آموزش در امر جوانی جمعیت پرداخت و افزود: با استفاده از سامانه مبشران می‌توانیم دوره‌های آموزشی آفلاین برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اجرای طرح نور را اقدام ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی خواند و بیان کرد: حجاب و عفاف فقط مختص یک نهاد خاص نیست و باید سایر دستگاه‌ها نیز همراهی کنند تا موفق پیش برود.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: به منظور تجلیل از بانوان اثرگذار در استان با محوریت عرصه‌های اجتماعی جشنواره حضرت خدیجه (س) را هر ساله برگزار می‌کنیم که این جشنواره امسال نیز در راستای تقدیر از بانیان اثرگذار و کارآفرینان برتر استان در حوزه حجاب و عفاف، جمعیت و خانواده برگزار می‌شود.

کد خبر 6085194

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود