Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از جنبش‌های فتح، حماس، سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) و جنبش جهاد اسلامی خواست که هرچه سریعتر به مذاکرات بازگردند.

 به نقل از خبرگزاری وفا، شورای انقلابی جنبش "فتح" به ریاست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هشتمین نشست خود را تحت عنوان "قدس پایتخت ماست، نماد هویت و آزادی مردم ما است" عصر دوشنبه در رام‌الله آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس در سخنرانی خود در این نشست از جنبش‌های "فتح" و "حماس" ، جناح‌های سازمان آزادیبخش فلسطین و جنبش جهاد اسلامی خواست تا بلافاصله به گفتگوی جدی شبانه روزی برای پایان بخشیدن به تفرقه و ایجاد مشارکت ملی در همه سطوح با هدف مقابله با چالش‌ها و خطرات پیش روی فلسطین برگردند.

وی افزود: با وحدت ملی مستحکم، همه توطئه‌ها برای ضربه زدن به جبهه داخلی خود را ناکام گذاشته و از سازمان آزادیبخش فلسطین، "تنها نماینده قانونی مردم فلسطین" محافظت خواهیم کرد و به تلاش‌های قاطع خود برای دستیابی به آشتی ملی ادامه می‌دهیم.

وی تأکید کرد که مردم فلسطین هرگز از ادامه این مسیر بزرگ تا زمان پایان اشغال سرزمینشان با پایتختی قدس خسته و ملول نمی‌شوند.

وی گفت: ما با صدای بلند می‌گوییم که این اشغالگری باید از سرزمین و مردم ما دست بکشد.

عباس خاطر نشان کرد: ما برای بازسازی نوار غزه با برادرانمان در مصر، اردن، قطر و بقیه کشورهای دوست و جامعه بین المللی در ارتباط هستیم. همواره گفته و می‌گوییم "دولت فلسطین نهاد قانونی برای بازسازی است" و این بازسازی مستلزم توقف کامل و جامع تجاوزات به هر نقطه از سرزمین فلسطین است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است