Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال کراپ الوند قزوین برای حضوری پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، از امروز بعد از ظهر تمرینات خودش را زیر نظر جواد اصغری مقدم برگزار می‌کند.

کراپ فصل گذشته در اولین حضورش در مسابقات لیگ برتر فوتسال موفق شد عملکرد چشم گیری داشته باشد؛ به طوری که آن‌ها در پایان فصل توانستند در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم امسال هم چهره مدعی به خود گرفته است و با جذب چند بازیکن جدید و همچنین تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود، از الان می‌خواهد در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد به مراتب بهتری نسبت به فصل گذشته از خود نشان دهد.

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از آن که جواد اصغری مقدم را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد، در اولین گام قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود شامل مهدی جاوید، مهران عالیقدر و عرفان محمدیان را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

آن‌ها برای فصل بعد توانستند محمد شجری، مسلم اولاقباد، سینا پرکاس و محمد نجف زنگی را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید

کاپیتان تیم ملی فوتسال قراردادش را با کراپ تمدید کرد

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۷ مرداد با حضور ۱۴ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال فصل گذشته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست هماهنگی دیدار‌های گروه چهارم رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسیا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران آسیا، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، کویت، بحرین و افغانستان در شهر بانکوگ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم و وحید فتاحى مدیر رسانه‌ای برگزار گردید، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تایلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر
  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر
  • مروری بر اخبار ورزشی ۲۷ فروردین استان قزوین
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف