Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امسال همزمان با گرم شدن هوا، مردم مناطق مختلف شاهد خاموشی بدون برنامه بودند؛ خاموشی‌هایی که مسئولان مهم‌ترین دلیل آن را رشد بی سابقه مصرف برق عنوان می‌کنند. در این میان چند هفته‌ای است که جداول خاموشی‌های شهر تهران توسط شرکت توانیر منتشرمی‌شود، البته خاموشی‌ها مختص تهران نیست و در شهرهایی همچون مشهد و کرج نیز این جداول وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه مردم انتظار دارند که هر سال تابستان، وضعیت در حوزه برق بهتر شود و با پدیده خاموشی مواجه نشوند، اما امسال از همان اوایل بهار با هشدارهایی در خصوص احتمال خاموشی با توجه به روند افزایش مصرف برق مواجه شدند.

شرکت توانیر جداول خاموشی شهر تهران را برای امروز (سه شنبه، یکم تیر) منتشر کرد که بر این اساس برخی مناطق با ۲ ساعت خاموشی برق مواجه خواهند شد که به شرح زیر است:

زمانبندی قطع برق امروز در مناطق مختلف تهران از ساعت ۸ تا ۱۴

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1527941

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برق نیروگاه برق جیره بندی برق جدول قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از عدم ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله عدم ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، وضعیت آبیاری فضای سبز و ... پرداختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران آغاز شد.

در ابتدای این جلسه مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358 اشاره کرد و گفت: نهاد سپاه در طی این سال‌ها اقدامات موثری را در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

وی افزود: همچنین دوم اردیبهشت‌ماه به نام روز زمین پاک نامگذاری شده که ما بیش از هر چیزی به آن نیازمند هستیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سوم اردیبهشت‌ماه به نام روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار گرامی می‌داریم. همچنین طی روزهای گذشته دکتر پرویز داوودی عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام و معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم دار فانی را وداع گفت که ایشان از انسان‌های شریف، بزرگ و دانشمند بود.

چمران همچنین به عملیات مسخره‌آمیز رژیم صهیونیستی در اصفهان اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با این حمله آبروی خود را برد البته که این رژیم آبرویی ندارد و عملیاتی که در اصفهان صورت پذیرفت را می‌توان یک اسباب‌بازی نامید.

به گزارش تسنیم،‌ سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز با اشاره به گرامیداشت هفته سلامت و روز زمین پاک گفت: از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است و ما باید نگاه سطحی به موضوع سلامت اجتناب کنیم و در نگاه کلان به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهر تهران در حوزه سلامت نسبت به سایر شهرها و استانها مطلوب نیست گفت: باید در این زمینه حساسیت‌های لازم ایجاد تا وضعیت بهتر شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: مدیریت شهری در راستای مسئولیت‌های خود اقداماتی در حوزه سلامت انجام داده است و در همین ارتباط طرحی را تحت عنوان تشکیل شورای راهبردی سلامت شهروندان در کمیته سلامت تهیه شده که امروز به صورت یک فوریت به شورا ارائه خواهد شد تا در صورت تایید در سایر کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

علی اصغر قائمی دیگر عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل  شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز با اشاره به اینکه شهرداری در سال 1402 و در سه مرحله از تاکسی‌های برقی رونمایی کرد گفت: در نوزدهم آذرماه سال 1402 و در ادامه در دی ماه شهرداری از تعدادی خودرو برای تاکسی رونمایی کرد که دارای پلاک شخصی بودند.

وی افزود: در ادامه نیز در اسفندماه تعداد دیگری از خودروها در همین حیاط شورای شهر تهران در قالب تاکسی رونمایی شد و مجددا این خودروها پلاکی نداشتند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: با گذشت یک سال همچنان ما شاهد ورود تاکسی‌های برقی جدید به پایتخت نیستیم همچنین متاسفانه نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز متوقف شده است و تعهدات دولت در تامین ون عملیاتی نشده است.

سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز به جان باختن 6 نفر از اتباع افغانستان در آتش‌سوزی پایانه شرق اشاره کرد و گفت: این آتش‌سوزی در پایانه شرق در حال احداث رخ داد و در پی آن همانطور که اعلام شد 6 نفر از اتباع افغانستان جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به شدت مصدوم شده که وضعیت مناسبی را ندارد.

جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با 6 کشته

وی در ادامه به سایر حوادث رخ داده در طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: حادثه سقوط کودک در چاه، جان باختن دو کودک در استخر، سوختگی دو کودک در بالن‌های تبلیغاتی، نشان می‌دهد که نبود HSE در محل اجرای پروژه‌ها، موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

تشکری هاشمی به موضوع آموزش شهروندی و HSE اشاره کرد و گفت: باید به این موارد توجه ویژه‌ای شود و از شهرداری تهران درخواست داریم نسبت به آموزش شهروندی در تبلیغات محیطی توجه ویژه‌تری را داشته باشد.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز در ادامه جلسه به برگزاری نمایشگاه کتاب در تهران اشاره کرد و گفت: از 15 تا 20 اردیبهشت ماه این نمایشگاه که به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی محسوب می‌شود در محل مصلی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران نیز در برگزاری این نمایشگاه همکاری را همانند سنوات گذشته خواهد داشت و انشاءالله امسال نیز شاهد حضور پرشور شهروندان در این نمایشگاه باشیم.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جریان امروز شورا به 22 اردیبهشت ماه روز جهانی زمین پاک اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از مسئولان از اهمیت این موضوع بی‌اطلاع هستند و اشرافی به این مسئله ندارند.

وی با تاکید بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دهه‌های گذشته در ارتباط با موضوع آب، هوا و بویژه خاک گفت: مقام معظم رهبری مطالباتی را در این حوزه داشته‌اند.

پیرهادی همچنین به بهره‌برداری از 27 پروژه شهری در روز گذشته در منطقه دو اشاره کرد و افزود: اقدام خوبی در قالب این پروژه‌ها انجام شد. همچنین شهرداری تهران در این دوره توجه ویژه‌ای را به تامین آب فضای سبز و حفظ درختان داشته است. به طوریکه بیش از این دوره بیش از ده هزار درخت به خاطر کمبود آب خشک می‌شدند اما با تمهیداتی که انجام شده است اقدامات ارزشمندی جهت آبیاری فضای سبز شهری بویژه درختان انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • هوای تهران در مدار سلامت
  • بررسی طرح رصد در مناطق مختلف پایتخت در شورا
  • ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت
  • ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • انتقاد از عدم ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت
  • کیفیت هوای تهران امروز چطور است؟