Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن قوسیان مقدم گفت: تا پایان هفته در حدود یک میلیون دوز واکسن به کشور خواهد رسید.

محمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر، در مورد ادامه فعالیت‌های این سازمان برای واردات واکسن کرونا با توجه به ورود واکسن‌های داخلی به چرخه واکسیناسیون گفت: تا زمانیکه احساس نیاز به واکسن باشد تلاش می‌کنیم واکسن مورد نیاز را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: نیاز کشور برای واکسیناسیون با در نظر گرفتن ۸۰ میلون جمعیت کشور، در حدود ۱۶۰ میلیون دوز است.

قوسیان مقدم در پاسخ به این سوال که آیا با ورود واکسن‌های داخلی به چرخه واکسیناسیون، روند واردات کند خواهد شد یا نه گفت: ما تا زمانی که نیاز باشد تلاش می‌کنیم واکسن مورد نیاز را تامین کنیم، نه به این جهت که اعتقاد به این باشد که واکسن داخلی مناسب نیست چرا که بار‌ها از اثر بخشی این واکسن‌ها گفته ایم. اما به لحاظ تامین عددی مجبوریم برای کمک به تسریع واکسیناسیون واردات را ادامه دهیم.

وی افزود: با توجه به ورود واکسن‌های داخلی به چرخه واکسیناسیون و پیش بینی اینکه تا پایان شهریور در حدود ۵۰ میلیون دوز تولید هم داشته باشیم، باز هم در حدود ۱۱۰ میلیون دوزعقب هستیم؛ لذا ضروری است برای آرامش خاطر ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند از این جهت ناچاریم که واردات را ادامه دهیم.

وی در پایان در مورد ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته تا پایان هفته در حدود یک میلیون دوز واکسن کرونا از طریق شرکای بین المللی ما به کشور خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر کرونا واکسن کرونا میلیون دوز تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با فعال‌شدن ۱۶ واحد مرغداری حدود هشت هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شد که حدود پنج هزار تن برای مصرف استان و سه هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در ابتدای ۱۴۰۲ تولید گوشت مرغ استان حدود ۷۳ هزار تن بوده که طی یک برنامه مدون دوساله سعی داریم این عدد را به ۱۰۰ هزار تن افزایش دهیم، در پایان سال ۱۴۰۲ این مقدار به بیش از ۹۰ هزار تن تولید رسیده و در تلاشیم آن را در سال جهش تولید به بیش از ۱۰۰ هزار تن تولید برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: با پیگیری صورت‌گرفته از اول فروردین تا ۲۹ فروردین‌ماه حدود ۳.۹ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت‌گرفته و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان ماه به حدود چهار میلیون برسد.

کد خبر 6081594

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • استقبال ۹۰ درصدی از کالابرگ الکترونیکی
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام