Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در سوپرجام صحبت‌هایی را مطرح کرد.

حسین عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور و قهرمانی شاگردان یحیی گل‌محمدی در سوپرجام فوتبال ایران گفت: اینکه پرسپولیس دوباره جام گرفت بسیار خوب است. این اولین جام داخلی در فصل جاری بود و حتماً جام آخر هم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرسپولیس همین الان در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم مدعی قهرمانی است و این بسیار خوب است. کسب قهرمانی سوپرجام می‌تواند شروع کار پرسپولیس در گرفتن جام در فصل جاری باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مسائل فنی بازی هم عنوان کرد: پرسپولیس واقعاً تیم برتر زمین بود، البته تراکتور هم حریف دست و پا بسته‌ای نبود. من فکر می‌کردم با توجه به تغییراتی که انجام شده تراکتور ضعیف‌تر از این باشد، اما تیم خوبی بود، منتها پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد.

عبدی خاطرنشان کرد: مسئله خوبی که در پرسپولیس وجود دارد استفاده حداکثری از حداقل موقعیت‌هاست که می‌تواند عاملی بزرگ برای قهرمانی پرسپولیس باشد. یک تیم وقتی تفکر حرفه‌ای داشته باشد یاد می‌گیرد که چطور از کوچک‌ترین و کم‌ترین موقعیت هایش بیشترین استفاده را ببرد.

وی افزود: امیدوارم که پرسپولیس بتواند این روند را تا رسیدن به قهرمانی آسیا ادامه بدهد تا یک فصل رویایی را پشت سر بگذارد. پرسپولیس توانایی این را دارد که امسال در همه تورنمنت‌ها به مقام قهرمانی برسد. این تیم مشکل فنی ندارد و از نظر بازیکن هم در بهترین شرایط خود در چند سال گذشته است، به خاطر همین خیلی امید دارم که پرسپولیس امسال تمام جام‌ها را کسب کند.

بیشتر بخوانید: سکوت معنادار گل‌محمدی درباره شایعه حضورش در تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم

به نظر می‌رسد یورگن کلوپ پایان را پذیرفته است. 

طرفداری | امیدهای قهرمانی لیورپول در گودیسون پارک از بین رفت.

از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، لیورپول سومین عملکرد ضعیف لیگ برتر را در استفاده از موقعیت‌های گلزنی داشته است. آن‌ها امروز در کنار این امر، در خط دفاع مقابل حملات خطرناک اورتون حرفی برای گفتن نداشتند. همشهری شایسته قرمزها با برتری 2-0 ضمن نجات خودش از منطقه سقوط، امیدهای قهرمانی لیورپول را نیز نقش بر آب کرد. یورگن کلوپ در اولین واکنش به بازی گفت:

قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. باید خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل می‌کردیم اما نتوانستیم. ناامید هستیم. در مورد خیلی چیزها ناامید هستم. اجازه دادیم بازی همانطور که اورتون می‌خواهد رقم بخورد. دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. گل دوم مشابه کل فصل‌شان بود. دقیقا می‌دانستیم توپ کجا قرار بود ارسال شود اما دفاعی انجام ندادیم. آن‌ها پشت سر هم ضربه شروع مجدد داشتند. توپ دست ما بود اما اورتون ضربه شروع مجدد کار می‌کرد. در این بخش کارمان خوب نبود. 

 یورگن کلوپ در ادامه افزود:

پس از بازی با فولام کمی انگیزه داشتیم. دیوگو ژوتا مصدوم شد و دیگر مهاجم تیم یعنی کودی خاکپو امیدواریم تا این لحظه پدر شده باشد. نمی‌توانستم به جیدن دنس بازی دهم، او قرار نبود در اسکواد تیم قرار بگیرد. اگر دنس را وارد بازی می‌کردم، برنتویت و تارکوفسکی او را می‌کشتند. ما تلاش کردیم اما کافی نبود. اگر برنده شوید، ۵۰۰ دلیل برای آن دارید، اگر ببازید یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. اینطوریه. همه کسانی که با ما هستند می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما برای بقیه مردم هم به طور خاص سخت است. ما باید بهتر عمل می‌کردیم، اما این کار را نکردیم، به همین دلیل باختیم. واقعا متاسفم و از هواداران لیورپول معذرت می‌خواهم، تمامی تلاشمان را کردیم اما نشد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است