Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@08:44:40 GMT

ترافیک سنگین در۶ معبر بزرگراهی پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۵۸۱۹

ترافیک سنگین در۶ معبر بزرگراهی پایتخت

سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیک صبحگاهی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز دارای بار ترافیکی هستند.

وی ادامه داد: ترافیک در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت‌آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی سنگین گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت پلیس راهور ترافیک سنگین پلیس مسیر شرق به غرب مسیر غرب به شرق مسیر جنوب به شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجید رنجبر اظهار داشت: ساعت ۰۶:۴۰ دوشنبه یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ رخ داد.

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف شد.

سرهنگ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ شد. رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جز ملزومات خودرو است در حین توقف‌ها استفاده کنند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودروها مطلع شوند.

کد خبر 6085008

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید