Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جمعیت «الوفاق» بحرین بیانیه‌ای را در خصوص اقدامات خصمانه آل خلیفه در این کشور، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، جمعیت الوفاق در بیانیه خود آورده است: آل خلیفه از انواع شیوه‌های سرکوبگری علیه بحرینی‌ها استفاده می‌کند. هدف آل خلیفه از این اقدامات، ساکت کردن مردم بحرین در برابر اقدامات خصمانه منامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمعیت همچنین عنوان کرده است: ما خواستار اصلاحات سیاسی فراگیر و گسترده در بحرین هستیم. بدون تردید در صورت عدم اعمال این اصلاحات اساسی، انقلابیون نیز از اقدامات خود دست نخواهند کشید.

جمعیت الوفاق در ادامه بیانیه خود تأکید کرده است: امروز شاهد آن هستیم که نهادها و مؤسسات بحرینی ضعیف و بی ثبات هستند. اکثر این نهادها صوری هستند و هیچ استقلالی از خود ندارند. آنها تنها از سران ارشد آل خلیفه دستور می‌گیرند.

کد خبر 5241474 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین جمعیت الوفاق آل خلیفه ایران ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی عراق انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی روسیه برجام افغانستان عربستان سعودی ترکیه جو بایدن مذاکرات وین آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بانو رباب ابونصری، مادر شهید خلیفه عباسی در کازرون به فرزند شهیدش پیوست.
مراسم تشیع پیکر این مادر شهید فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در گلزار شهدای روستای گرگنا در کازرون برگزار می‌شود.
پاسدار وظیفه، شهید خلیفه عباسی متولد ۱۳۴۶ بود که  سال ۱۳۶۶ در عملیات شلمچه به شهادت رسید.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات