Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه از همکاری با هیات هندبال برای کشف استعدادهای هندبالی در روستاهای استان خبر داد.

زهرا کشتمند بااشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و هیات هندبال استان، اظهار کرد: چندی پیش تفاهم نامه ای بین فدراسیون های ورزش روستایی و هندبال منعقد شد که ما نیز در این راستا در استان آن را اجرایی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر کرمانشاه یکی از قطب های ورزش هندبال در ایران محسوب می شود و تعداد قابل توجهی بازیکن لیگ برتری داریم، امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه به حفظ جایگاه هندبال ما در کشور کمک کند.

رئیس هیات ورزش روستایی استان افزود: طبق این تفاهم نامه با کمک هیات هندبال کلاس های داوری و مربیگری را برای علاقمندان به این رشته که در روستاها زندگی می کنند، برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: این افراد پس از پایان کلاس ها و اخذ مدرک مربیگری و داوری در گام بعدی برای کشف استعدادهای هندبالی در سطح روستاهای استان فعال خواهند شد.

کشتمند افزود: کار استعدادیابی این رشته در دو بخش دختران و پسران در رده های سنی ۱۴ تا ۱۸ سال انجام خواهد گرفت.

وی یادآورشد: شناسایی استعدادهای هندبالی ابتدا در سطح روستاها، سپس بخش، شهرستان و استان انجام می گیرد و افراد برتر در نهایت به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور اعزام خواهند شد.

رییس هیات هندبال متذکر شد: برای اجرایی شدن این برنامه زیرساخت های هیات ورزش روستایی را در همه شهرستان ها بکار می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هیات هندبال آقای درخشنده را به عنوان رئیس کمیته روستایی و هیات روستایی نیز آقای رضا منصوری را به عنوان رئیس کمیته هندبال خود معرفی کردند. در بخش بانوان هم خانم عاطفه کریمی در بحث استعدادیابی بانوان هندبالیست فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هندبال ورزش روستایی كرمانشاه استعدادیابی در ورزش هیات ورزش روستایی هیات هندبال تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پاکدل در این دیدار که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز حضور داشت، از تلاش‌های شبانه‌روزی وزیر ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش کشور قدردانی نموده و با اشاره به رابطه صمیمانه وی با روسای فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان خبره ورزش کشور، گفت: با توجه به اینکه حضرتعالی کارشناس خبره، باتجربه و با دانش در ورزش کشور هستید، همواره پاسخگوی فدراسیون‌ها و پیگیر مشکلات آنها بوده‌اید که این امر جای قدردانی دارد.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد، در خصوص تلاش برای اخذ میزبانی رویدادهای آتی دیگر گزارش مبسوطی به وزیر ورزش ارائه داد.

پاکدل با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های فدراسیون هندبال در سال ۱۴۰۳، ادامه داد: یکی از معضلات هندبال عدم برخورداری از کمپ تیم‌های ملی است که این امر می‌تواند در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال برای حضور در رویدادهای جهانی و بین‌المللی خلل جدی وارد کند.

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکدل در فدراسیون هندبال، آینده هندبال را درخشان توصیف نمود و با تمجید از اخذ میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا، این رویداد را امری مفید برای ورزش کشور دانست و اعلام کرد حمایت‌های لازم از این میزبانی صورت خواهد پذیرفت.

کیومرث هاشمی همچنین با اشاره به عدم برخورداری هندبال از کمپ تیم‌های ملی قول مساعد داد این مشکل مرتفع شود و دستورات لازم در این خصوص را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صادر کرد.

کد خبر 6080064

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • توزیع ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستاهای لرستان
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • شیوه‌نامه شناسایی و رشد استعدادهای برتر ادبی، هنری و مهارتی در مسیر نخبگی ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه شناسایی صاحبان استعدادهای برتر در مسیر نخبگی ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر ادبی و هنری ابلاغ شد
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم